וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר מציג: שפשוף נעים לאללה

27.12.2006 / 13:29

במידה והצעת החוק שהעלה ח"כ חיים כץ תואשר, יוכל בן סהר, שחקן צ'לסי, לעשות את שירותו הצבאי בלונדון. אמו של השחקן: "זוהי בשורה משמחת"

חבר הכנסת חיים כץ (ליכוד) העלה הצעת חוק, לפיה ספורטאים מצטיינים יכולו לעשות את שירותם הצבאי בחו"ל.
הצעת חוק זו באה לתקן את המצב הקיים בו ספורטאים צעירים מצטיינים אשר פעילותם נעשית ברובה בחו"ל, או העברת פעולתם הספורטיבית לחו"ל הכרחית לקידומם, נקטעת או בלתי אפשרית, בגלל שירות צבאי סדיר המסתכם ברוב המקרים בתפקידים זניחים ביותר הקיימים בצה"ל.

ח"כ חיים כץ: "אין ספק כי שינוי זה יתרום כבר בעתיד הקרוב לאיכותן המקצועית של נבחרות הספורט. לא מדובר בהליך פשוט. יחד עם זאת צריך להתייחס לעניין באופן מעשי. שירות הסברה/ הדרכה של ספורטאים בחו"ל יהיה יעיל יותר, נכון יותר ומקצועי יותר, לא רק לשחקן עצמו ולנבחרות אלא גם למדינה עצמה. תרומתם, ללא ספק תהיה גדולה יותר משירות צבאי כפי שהוא קיים היום לספורטאים מצטיינים. מעולם לא הייתה בישראל ממשלה הכוללת מספר רב כל כך של חובבי ספורט, אני מצפה מהם לתמיכה ולסיוע בקידום החוק".

בתיה סהר, אמא של השחקן בן סהר שמשחק בצ'לסי האנגלית, מברכת על הצעת החוק: "זוהי בשורה משמחת ביותר. בן כבר מוכר ופעיל בקהילה היהודית, אין ספק שבן בעבודת הסברה והדרכה במסגרת הקהילה הזאת, יוכל לתרום למדינה באופן משמעותי הרבה יותר, מאשר אם יוצב בתפקיד שולי בצבא".

ח"כ כץ הבהיר כי בכוונתו לפתוח בהליכי חקיקה מהירים, על מנת שהחוק יכנס לתוקפו בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully