וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם קורזיץ תפרוש, אף אחד לא יתרגש"

27.12.2006 / 13:23

ללי קורזיץ, אלופת העולם לשעבר בגלשני מפרש, נמאס מתנאי האימון והיא הודיעה על פרישה. גור שטיינברג: "הטיפול בה מאוד קשה"

באיגוד השייט ציינו הבוקר (רביעי) פרק חדש בטלנובלה שנמשכת כבר שנים על גבי שנה ובה הכוכבים הראשיים את גולשי הרוח ומאמניהם, שלעולם לא מצליחים להגיע לעמק השוה. את תפקיד הגולשת תפסה הפעם לי קורזיץ, אלופת העולם לשעבר בגלשני המיסטרל שהפכו כיום לניל פרייד. בתפקיד המאמנים: מאמנת נבחרת הנשים דנה סולב, והיועץ של נבחרת הגלישה להכנות האולימפיות גור שטיינברג.

כחלק מההכנות לאולימפיאדת בייג'ין, איגוד השייט פיצל בין נבחרות הגברים והנשים. האלוף האולימפי גל פרידמן והדולקים אחריו - שחר צוברי ונמרוד משיח, מתאמנים עם הגולש האולימפי לשעבר עמית ענבר. לי קורזיץ ויריבתה על הכרטיס לבייג'ין מעיין דוידוביץ', מתאמנות אצל דנה סולב. קורזיץ, שהייתה רגילה להתאמן עם גל פרידמן, ביקשה להתאמן עם נבחרת הגברים. כנראה שהיא לא אהבה את העובדה שבאיגוד סידרו לה מאמנת צעירה וחסרת נסיון (סולב) ורצתה להתאמן ברמה גבוהה יותר. השבוע היא נשברה והודיעה לאנשי האיגוד שהיא פורשת משייט, שבועיים לפני שהייתה אמורה לצאת למחנה אימונים בניו זילנד.

יו"ר איגוד השייט יהודה מעיין אמר היום לוואלה! ספורט: "אני מאחל ללי בהצלחה. אני את שלי אמרתי לה ואני לא מחזיק אותה בכוח. אנחנו נכנסים לשנת 2007 ולא רוצים לשחק יותר משחקים. לה יש טענות כלפינו? לי יש עד יותר. מה בדיוק היא עשתה בשלוש השנים האחרונות? אם היא רוצה לגלוש, שתגלוש. זו זכות גדולה לגלוש בנבחרת ישראל. אם היא רוצה לפרוש, שתפרוש. אף אחד לא יתרגש מזה ואיגוד השייט יסתדר בלעדיה".

גור שטיינברג, שהיה בעבר מאמנה האישי של קורזיץ וכיום הוא היועץ להכנות האולימפיות התייחס לעניין: "זה נכון שהמצב שלנו היום הוא לא פשוט ואני מסכים שההכנות הן לא אידיאליות. אין ללי קורזיץ יותר מדי יריבות אימון, אבל אנחנו משתדלים לחפות על זה בתכנית אימונים בינלאומית חזקה מאוד וגם בנסיון הגדול שלי. לי פנתה אליי לפני שבועיים וטענה שהמסגרת לא מספיק חזקה, אמרתי לה שנוכל לשנות כמה דברים, אבל לא את המסגרת".

שטיינברג התייחס לעובדה שקורזיץ כנראה הסתנוורה ממאמנם החדש של נבחרת הגברים (עמית ענבר): "כולם חושבים שמאמן חדש יפתור את הבעיות ושהכל ורוד. צריך לזכור שגם עמית ענבר הוא מאמן צעיר וחסר נסיון, שעדיין לא היה במצב הזה. אז אצלו היה לוקח עוד ארבעה חודשים כדי לזהות את הבעיות אצלה. לדנה סולב יש אולי מעט נסיון, אבל אנחנו מרוצים מהעבודה שלה. קשה לה להסתדר עם ספורטאים ותיקים וקיווינו שהתמיכה שלי תעזור בעניין הזה. לי קורזיץ היא סופר מיוחדת וכשהייתי המאמן שלה הייתה צריך להקדיש לה שעות על גבי שעות. הטיפול בה הוא מאוד קשה. היום אני כבר לא יכול לעשות את זה, אלא רק לגבות את המאמנת שלה. אני מאמין שלי תתעשת ותבין שבסך הכל תומכים בה. היא תבין בקרוב שאין לה אופציות אחרות".

עדכון ראשון: 27.12.06, 11:30
עדכון אחרון: 27.12.06, 13:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully