וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד זועם

27.12.2006 / 10:21

אי שריקה של השופטים בדטרויט העלתה את חמתו של הגארד, שציטט משיר ילדים: "שיחקנו נגד שלושה עכברים עיוורים". פול נפצע בהורנטס

ג'ייסון קיד חם. רותח. ההפסד בדטרויט 92:91 לפנות בוקר העלה את חמתו של רכז הניו ג'רזי נטס, שלא הפסיק לתקוף את השופטים. מה שהביא לקיד את הקריזה היא אי שריקה של הזברות לעבירה של ראשיד וואלאס על וינס קרטר, 1.5 שניות לסיום. קרטר עלה לסל, התנגש בוואלאס שנפל אל הפרקט, השופטים פסקו שלא היתה עבירה והמשחק הסתיים בניצחון של הפיסטונס.

"אנחנו באים לעבוד, מתאמצים, ובסוף השופטים דופקים אותנו", אמר קיד. "נלחמנו, אבל מה כל זה שווה? באו לפה 'שלושת העכברים העוורים' (שיר ילדים) וזה פשוט עצוב שטום וושינגטון הרג אותנו ככה".

לורנס פרנק, מאמן הנטס, לא חסך גם הוא ביקורת. "ברור שזה היה פאול, אבל למה שהם ישנו את השריקה אם הם לא עשו את זה לכל אורך ההיסטוריה?". והאמת היא שאפילו וואלאס עצמו לא ידע איך יגיבו השופטים: "זה יכול היה ללכת לכל צד. אני מניח שאם זה היה קורה במהלך המשחק ולא בסוף הם היו שורקים".

קללת ההורנטס נמשכת

זוכרים את הכתבה של גיל קדרון על הפציעות של ההורנטס? ובכן, עוד חבר נוסף לרשימה, והחבר הזה הוא לא אחר מאשר הכוכב של הקבוצה, כריס פול. ניו אורלינס/אוקלהומה סיטי עלתה למשחק בסיאטל (102:94) עם שבעה שחקנים בלבד ברוטציה, ונאלצה להסתדר עם שישה כבר אחרי רבע אחד. מעט יותר מעשר דקות מהפתיחה נפצע פול בקרסולו, נאנק מכאבים ונטש. הצרעות ימתינו בחרדה לתוצאות, כשהגארד מצטרף לרשימה ארוכה של מושבתים, בהם פז'ה סטויאקוביץ', דייויד ווסט ובובי ג'קסון.

מי שכן חזר לשחק הוא טרייסי מגריידי מיוסטון. זוהי חצי נחמה לרוקטס, כי יאו מינג ייעדר בערך עד 2079, אבל לפחות טי מאק על הפרקט לעוד יום או יומיים. מגריידי קלע 19 נקודות בהפסד 81:76 לאינדיאנה. "קשה לחזור לשחק אחרי שאתה כל כך הרבה זמן בחוץ. זו ליגה קשה, ועד שיוצרים הבדל משמעותי לוקח זמן", אמר מגריידי.

אי אפשר, כמובן, בלי אלן אייברסון. הגארד של דנבר מבסוט אש, ולא מסתיר את זה. אחרי הניצחון 105:116 על בוסטון, במסגרתו קלע 28 נקודות וחילק 13 אסיסטים, אמר התשובה: "אני אוהב לשחק פה. זו שיטה שמתאימה לי. רצים, רצים ולא מפסיקים. רג'י אוואנס, שקלע 14 נקודות ונטל 14 כדורים חוזרים, אמר: "התרגלתי אליו ממש מהר. מאוד נוח לשחק איתו".

רשארד לואיס, הפורוורד של סיאטל, משוכנע שהסוניקס יאריכו את חוזהו, שיפוג בתום העונה. "אני רוצה להיות סוניק", אמר לואיס, שנכנס כמעט לכל שיחה על טרייד עלי אדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully