וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד עימות בין חיפה לנבחרת?

משה בוקר ומשה הרוש

27.12.2006 / 8:17

רוני לוי צפוי לבקש לשחרר את שחקניו מהאימונים הקרובים כדי להופיע בסגל מלא לטורניר הרוסי, בנבחרת אומרים: "זו תהיה חוצפה"

מכבי חיפה מתכוונת לפנות בימים הקרובים לראשי ההתאחדות והנבחרת כדי לבקש את שחרורם של שחקניה מהאימונים המתוכננים להתקיים בסוף החודש, ב-23 וב-30 בינואר. הסיבה: הקבוצה תשתתף בין ה-24 בינואר ל-1 בפברואר בטורניר הערוץ הראשון הרוסי, שמבחינת המאמן רוני לוי יהווה הכנה לקראת המשחק הראשון מול צסק"א מוסקבה בגביע אופ"א, שייערך ב-14 בפברואר.

"אם קשטן יתעקש, הוא יהיה בבעיה גדולה", אמר אתמול בכיר במכבי חיפה. "לא נוותר בעניין הזה. זה יותר מדי חשוב לקבוצה, הן מבחינה כלכלית - כי הרבה כסף יכול להיכנס מהטורניר הזה - והן מבחינה מקצועית, מכיוון שהטורניר הזה מהווה הכנה משמעותית לקראת צסק"א. מישהו יצטרך פה לוותר, וזו בטח לא תהיה מכבי חיפה".

גורמים בקבוצה משוכנעים כי הפעם, אחרי שהבקשה לשחרר את שחקניהם מאימוני הנבחרת תיעשה בצורה מסודרת, המאמן הלאומי, דרור קשטן, ייענה לבקשתם ו"לא יחפש לחולל פרשה נוספת מול מכבי חיפה", כדבריהם.

אלא שבנבחרת, שתתכונן למשחק הידידות מול אוקראינה ב-7 בפברואר, לא יסכימו לשחררם. בנבחרת אמרו אתמול כי אם הבקשה תוגש, "אזי מדובר בחוצפה, בטח לאחר הפרשיות האחרונות ודבריו של יעקב שחר" (שפורסמו אתמול ב"ספורט הארץ" בעקבות פרשת ניר דוידוביץ' - "ההתנהגות של קשטן לא לרוחי, כל הדברים האלה שלו הם תת רמה"). זה ניסיון, אמרו בנבחרת, לפגוע בהכנות ובמאמן הלאומי.

"קשטן סייע למכבי חיפה ולהפועל תל אביב בחודשים האחרונים בגלל משחקיהן באירופה וצימצם את ימי האימונים של הנבחרת למינימום", אמרו אתמול בנבחרת. קשטן עצמו אמר לא מזמן כי "ויתרתי על כמה ימי אימון כדי שהן יצליחו באירופה". בנבחרת הזכירו כי המחנה שהסתיים אתמול היה אמור בכלל להיערך עד יום חמישי, "אבל קשטן רצה להקל על מאמני ליגת העל". בכל מקרה, בהתאחדות הבהירו אתמול כי אם תוגש בקשה כזאת, הם לא יתערבו בהחלטה שיקבל קשטן.

חלוץ מכבי חיפה, עדן בן בסט, אמור להיפגש היום (רביעי) עם המאמן רוני לוי ולשמוע על עתידו במועדון בהמשך העונה. השחקן, ששיחק העונה במצטבר שש דקות במסגרת הליגה, מבוקש בבני יהודה ומכבי נתניה ונראה כי חיפה תאפשר לו לעזוב במטרה לצבור ניסיון. משחק האימון שתוכנן להיום מול עירוני קרית אתא בוטל בשל מסגרת האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully