וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי יעזוב את פורטוגל אחרי יורו 2008

26.12.2006 / 22:10

המאמן שזכה עם ברזיל במונדיאל 2002, והגיע עם לואיס פיגו וחבריו לחצי גמר המונדיאל בגרמניה: "זה הגיוני שאחרי שיסתיים החוזה, אעזוב"

מאמן נבחרת פורטוגל, לואיס פיליפה סקולארי, הודיע שיפרוש מאימונה עם תום קמפיין יורו 2008. המאמן בן ה-58 שהצעיד את ברזיל לזכיה בתואר אלופת העולם בשנת 2002, הוביל במונדיאל 2006 את פורטוגל לחצי הגמר, ואף דחה הצעה לאמן את נבחרת אנגליה שאחרי עידן סוון גוראן אריקסון.

"זה הגיוני שאחרי יורו 2008, החוזה שלי מסתיים ואני אעזוב", אמר המאמן שזכה עם פורטוגל בתואר סגנית אלופת אירופה בשנת 2004, אחרי שהדיח את אנגליה בשלב רבע הגמר. "עבודת המאמן מוגבלת לחמש או שש שנים, לאחריהם נוצר מן הרגל וקשר עם שחקנים שעלול להפריע", הוסיף המאמן.

סקולארי חשף שהאנגלים הציעו לו לחתום כמאמנם אחרי אריקסון עוד בזמן המונדיאל בגרמניה. "זה לא הגיוני. אף אחד לא יכול לחתום בשורות נבחרת אחת, ולאמן במקביל את השנייה", הסביר המאמן שהדיח ברבע הגמר בדו קרב פנדלים את...אנגליה של אריקסון.

המאמן לא ממהר להחליט על המשך דרכו בשנים הבאות ומבחינתו הכל פתוח: "אני יכול להשאר בפורטוגל, ללכת למדינה אירופית אחרת או לחזור לברזיל. אני עדיין לא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully