וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אודי הפורש: "לא יכולתי לעשות שקר"

יואב ויכסלפיש

27.12.2006 / 8:01

החלוץ, שחתם השבוע בהכח, החליט במפתיע לפרוש. חבריו ידעו לספר כי לאחרונה החל להתקרב לדת ונפגש עם רבנים. פוזמנטיר: "עניין תמוה מאוד"

החלוץ כפיר אודי בן ה-28 הדהים הערב (שלישי) עם הודעת פרישה מכדורגל. אודי, עד לפני שבוע שחקנה של הפועל ת"א, חתם אמש (שני) בהכח עמידר ר"ג של אורי מלמיליאן, ולמרות שבנו עליו בהרכב, החליט השחקן לפרוש והשאיר את המועדון בהלם. סוכנו עובד קראוס התקשר הערב למלמיליאן ומסר לו את ההודעה המוזרה. אודי אישר זאת בשיחה עם המאמן.

דובר המועדון בילי רוזן: "אורי חשב על כפיר תקופה ארוכה ובנה עליו. החלטה כזו לא מקבלים ברגע. לקבוצה קרו הרבה דברים מוזרים העונה, אבל לזה אף אחד לא ציפה. אנחנו מכבדים את ההחלטה ומאחלים לו הצלחה בהמשך".

היו"ר איציק פוזמנטיר, השוהה בחו"ל, קיבל את ההודעה והגיב במילים: "זה עניין תמוה מאוד. כפיר אודי התראיין בכל המקומות שהוא שמח לעזור להכח ולקבל הזדמנות לשחק, ופתאום הוא מחליט לפרוש. אשמח מאוד לשבת איתו ולהבין מה המניעים שלו, ואולי הוא ישנה את דעתו. מכל צד שתסתכל, זה מוזר. הפרשה הזו היא עוד אחת מהצרות שנופלות עלינו כמו הפציעות הרבות והיעדר המגרש הביתי".

המאמן אורי מלמיליאן: "זו החלטה מוזרה. כבר אתמול באימון ראיתי שהוא יכול לשחק עוד 4-5 שנים. המזל היחיד שלנו הוא שההודעה באה עכשיו ולא בעוד שבועיים כך שיש לנו זמן למצוא מחליף".

אודי כיכב בהפועל ת"א, הקבוצה בה גדל, בעונת הדאבל 2000/1999 וזומן לנבחרת של נילסן. אבל דווקא במשחק השיא שלו מול רוסיה בקרית אליעזר הוא נפצע ומאז לא ממש התאושש. אודי הפך בעיקר למחליף, שפתח פעמים ספורות בהרכב. הוא הספיק להיות שותף למסע בגביע אופ"א ואחר כך עבר בעונת 2003/4 לבני יהודה והפך לשחקן הרכב (25 פעמים בהרכב, שבעה שערים).

עונה אחר כך הוא עבר למכבי פ"ת וגיא לוזון סיפסל אותו (8 פעמים בהרכב+ 15 כמחליף, שלושה שערים). אשתקד הוא לא קיבל צ'אנס באשדוד ועלה רק ארבע פעמים בהרכב של בני יהודה, שהגיעה לגמר הגביע, אבל קשה לומר שבזכותו. השנה יצחק שום לא זכר לו חסד נעורים.

טביב זליקוביץ' ויניב קובוביץ מ'הארץ' מוסיפים כי בתקופה האחרונה, בזמן שאודי בילה את השבתות על ספסל הפועל, ידעו לספר חבריו של החלוץ כי הוא החל להתקרב מאוד לדת. אודי בילה שעות רבות בשיעורי דת, נפגש עם רבנים ודיבר ללא הפסקה על הדברים היפים שגילה. החברים מאמינים כי השינוי הזה בחייו היה אחת מהסיבות שהובילו לפרישתו המפתיעה.

"לא יכולתי לעשות שקר ולהיות במקום בידיעה שאין לי את האנרגיות והיכולת לתרום את מה שאני מחוייב לתת", הסביר אודי.

אדהם האדיה שוחרר סופית מהכח עמידר ר"ג ויצטרף לאחי נצרת.

עדכון ראשון:26.12.06, 20:35
עדכון אחרון: 27.12.06, 8:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully