וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "לא נתפלא אם לירן כהן סגור בהפועל ת"א"

לי בוץ

27.12.2006 / 9:35

הצהובים כועסים על השמועות לפיהן הקשר עשוי לשמור על כושר עם הפועל ת"א. ג'ונסון צפוי לנחות הערב בישראל. ראזיץ' שוחרר ויכלל בסגל לשבת

במכבי ת"א כועסים מאוד על ההתנהלות של לירן כהן, ולמרות שהוא שוחרר מהקבוצה במכבי מקווים להרוויח עוד מספר שקלים מהקשר רגע לפני שהוא הופך לשחקן חופשי בקיץ. כזכור, לכהן הוצע להאריך את חוזהו במכבי בשנתיים או ללכת לבוררות שתקבע את מחירו, אך השחקן סרב לשתי האופציות. מאז, הוא עורך אימונים אישיים בקרית שלום ובמידה ולא יימצא קבוצה שתסכים לשלם את דמי ההשאלה שדורשים הצהובים, הוא צפוי להמשיך כך עד לסיום העונה.

לאחרונה צצו שמועות על כך שכהן עשוי להצטרף לאימוני הפועל ת"א, אשר סוכנו שחר בן עמי משמש כחבר הנהלה בקבוצה, על מנת לשמור על כושר ובמכבי זעמו על העניין. "אנחנו חוזרים ואומרים שלא ייתכן ששחקן של מכבי יהיה מיוצג על ידי חבר בהנהלת הפועל ת"א", אמר גורם במועדון הצהוב לוואלה! ספורט. "זה לא הגיוני ששחקן של מכבי יילך להתאמן בהפועל, הכל נראה מתוכנן מראש ואנחנו לא נתפלא אם לירן כבר סגור בהפועל. אחרת איך אפשר להסביר את ההתנהלות שלו בחודשים האחרונים?".

עוד טוענים במכבי, כי התכנון של כהן לעבור בסיום העונה לטורקיה נעשה על מנת לפגוע בכיס של הקבוצה, שלא זכאית לתשלום במידה והשחקן עובר למועדון בחו"ל. אתמול הגיעו למכבי הצעות עבור כהן הן ממכבי פ"ת והן מהכח עמידר ר"ג שמוכנות לשלם 20 אלף דולר דמי השאלה. גם בני יהודה הוזכרה כמועמדת לקלוט את הקשר, אך כרגע נראה כי העניין יירד מהפרק.

בינתיים ממשיכים הצהובים לחפש חיזוק לקבוצה והקשר הליברי, דולי ג'ונסון, צפוי לנחות הערב בישראל. במידה ויעלה על הטיסה כמתוכנן, ינחת הקשר בנתב"ג בשעה 20:00, ואת אימון הבכורה שלו יערוך מחר בערב בשכונת התקווה, שם מתאמנים חניכיו של אלי כהן בשל שזרוע חורף בקרית שלום. במקביל, בוחן אלי כהן מספר מועמדים לחיזוק מארגנטינה.

היום (רביעי) תיפתח בקרית שלום מכירת הכרטיסים למשחק הליגה מול מכבי נתניה בשבת בבלומפילד (19:30). כזכור, הנהלת מכבי ת"א החליטה לבוא לקראת אוהדיב במשחק והוציאה כרטיסים מוזלים לשערים 4,5 במחיר אחיד של 35 שקלים.

הרציקוביץ' טוען כי מכבי ת"א עמדה בסיכום עם תמיר כהן

שחקן נוסף שמתקשה לסיים את דרכו במכבי בצורה חלקה הוא תמיר כהן, שהיה הראשון לקבל הודעה על שחרורו מהקבוצה לקראת פתיחת חלון ההעברות. לאור חוסר הבהירות סביב מצבו של השחקן, פרסם הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', את ההסכם שנסגר בינו לבין אבי כהן, אביו של הקשר, באתר הרשמי של המועדון.

"בשבועות האחרונים מפורסמות ידיעות רבות חסרות בסיס סביב מצבו של תמיר כהן ומועדון הכדורגל מכבי ת"א", פתח הרציקוביץ'. "על מנת לשים את העובדות על השולחן, מובאים הדברים הבאים כפי שסוכמו עם אביו של השחקן אבי כהן".

"אבי כהן פנה בבקשה לאפשר את העברת בנו תמיר לקבוצה אחרת, ולמרות שלאחר אין ספור פגישות ושיחות טלפון עם אלי דריקס שלא הובילו לסיכום, על פי בקשתו של אבי כהן סוכמו הפרטים הבאים: תמיר יעבור לאלתר לקבוצה אחרת בה הוא ישתלב, ימצא את מקומו ויוכל לשחק, שווי ההעברה ייקבע על ידי הוועדה למעמד השחקן ובתיאום הקבוצה אשר תקלוט אותו".

עוד ציין הרציקוביץ' כי מיד לאחר השיחה יצא מכתב סיכום אשר הועבר לחתימתם של אבי ותמיר כהן וכי מכבי ת"א באה לקראת השחקן כשאישרה לו להתאמן במכבי נתניה כחלק מההסדר בין הצדדים. במכבי טוענים כי עד היום לא חזר העתק חתום של ההסכם למשרדי המועדון.

אין שחקנים? יש רזיץ' (דוד מרואני, הארץ)

אחרי שבמכבי תל אביב חשבו כבר כי איבדו את הקשר דולי ג'ונסון יצר הליברי קשר עם הקבוצה באמצעות סוכנו וביקש להישאר יום נוסף בשוודיה ואחריו להגיע ארצה. במכבי נענו בחיוב לבקשה והוא צפוי להגיע מחר לישראל. בקבוצה מקווים לסגור אתו על החוזה מיד עם נחיתתו בארץ.

הבעלים לוני הרציקוביץ' ייפגש היום עם הקשר המשוחרר, איוון רזיץ', בניסיון לפתור את הסיבוך שנוצר בעניינו. הרציקוביץ' יציע לרזיץ' לחתום על חוזה חדש עד לחודש ינואר, במקום החוזה הקיים עד לסיום העונה, ובמידה שלא ימצא קבוצה חדשה עד לתום מועד ההעברות הוא ישוחרר ללא תמורה.

רזיץ' אמנם לא מתאמן עם הקבוצה, אבל זה לא צפוי להפריע לו להיכלל בסגל למשחק בשבת מול מכבי נתניה. לאלי כהן אין מספיק שחקנים בסגל מאחר שמשה מישאלוף פצוע ואורי שטרית סוחב צהובים.

עדכון ראשון: 26.12.06, 20:27
עדכון אחרון: 27.12.06, 09:35

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully