וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס חתם באתלטיקו עד 2008

26.12.2006 / 17:19

החלוץ חידש את חוזהו והצהיר: "אני רוצה לזכות בתארים עם המועדון". דיארה הסתבך עם פאביו קאפלו. סלטה ויגו מחזרת אחר ג'ון קארו

חלוצה של אתלטיקו מדריד פרננדו טורס הצהיר כי הוא נשאר במועדון הספרדי עד 2008. "חתמתי על חוזה חדש עם אתלטיקו עד 2008 ובכוונתי לכבד אותו", הצהיר השחקן.

טורס, שחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, החליט להישאר במדריד ומקווה שלא לשווא: "אחרי גביע העולם בגרמניה קיבלתי הרבה הצעות, אבל החלטתי להישאר במועדון ואני רוצה לזכות איתו בתארים".

החלוץ המחונן גם ניצל את ההזדמנות לעקוץ את התנהלות הכדורגל האירופי וברגע של כנות הודה: "סכום השחרור שלי עמד על 40 מיליון יורו, אבל אני חושב שאף שחקן לא שווה סכומים כאלו".

קאפלו שוב מסוכסך, והפעם עם דיארה

אחרי אנטוניו קסאנו, שהסתכסך עם מאמן ריאל מדריד פאביו קאפלו, הגיע תורו של מאחאמדו דיארה להסתכסך עם האיטלקי. השחקן הושעה מפעילות מאז גילה קאפלו שדיארה ביקר אותו בתקשורת הצרפתית. מצבו של השחקן הורע לאחרונה אחרי שהמועדון הספרדי החתים את הקשר הארגנטינאי פרננדו גאגו, וסביר שדיארה לא יראה מגרש בקרוב.

ריאל סוסיאדד ביקשה מריאל מדריד להשאיל לה עד תום העונה שתי החתמות טריות של הלבנים: מרסלו וגונזאלו היגואין. המועדון מבירת ספרד השיב בשלילה להצעה מתוך חשש כי קרבות התחתית של ריאל סוסיאדד יפריעו להתפתחותם של השחקנים הצעירים.

סלטה מחזרת אחרי ג'ון קארו

סלטה ויגו מחזרת אחרי ג'ון קארו, חלוצה של ליון הצרפתית. הקבוצה מספרד רוצה להשאיל את הנורבגי עד תום העונה עם פתיחת חלון ההעברות. המנהל הספורטיבי של סלטה, פליקס קאנרו, הסביר לתקשורת הספרדית את הסיכויים בחלוץ בן ה-26: "המצב קצת מורכב, ויש סיכוי של 15 אחוזים שהוא יהיה אצלנו. נשיא המועדון רלוס מוריניו בחופשה ויש סיכוי שדבר לא יתקדם בקרוב". המועדון מגאליציה מעוניין גם בחלוצה הארגנטנאי של צסק"א מוסקבה פרננדו קאבנאגי.

* דפורטיבו לה קורוניה מעוניינת להעביר לשורותיה בינואר את חלוץ גרמיו הברזילאית, רומולו. השיקן כבש 11 שערים עד כה במדי המועדון הברזילאי. "אנו בוחנים את המצב", אמר סוכנו של החלוץ, המחוזר גם על ידי פלמייראס וקרוזיירו המקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully