וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של ברדה יוארך בשנתיים

לי בוץ

27.12.2006 / 9:30

בהפועל ת"א מרוצים מהשחקן, שזומן השבוע לנבחרת. הקבוצה מתכוננת להכח. קשר ארגנטינאי הגיע למבחנים. שום קיבל פיצוי מלובאץ'

הפועל ת"א חזרה אתמול (שלישי) לאימונים לאחר ארבעה ימי חופש, ללא ארבעת הזרים שקיבלו הארכת חופשה בעקבות חג המולד. איבזיטו אוגבונה ואיבן יוליץ' יחזרו לאימונים מחרתיים, בעוד שלוסיאנו דה ברונו הפצוע אמור לנחות בישראל רק מחר ועדיין לא ברור מתי הוא יוכל להתאמן באופן מלא.

חאבייר פאאס יבלה את המשך השבוע לצד אשתו ההרה בארגנטינה והוא ייעדר ממשחק הליגה הקרוב של הקבוצה מול הכח עמידר ר"ג בשבת (17:20). חניכיו של שום ערכו שני אימונים בסגל חסר, כשפרט לזרים נעדרו גם שחקני הנבחרות הבוגרת והצעירה.

"זו לא ההכנה האידיאלית", אמר יוסי אבוקסיס, "אבל זה המחיר שאתה משלם שיש לך שחקנים מבוקשים גם בנבחרות ישראל וגם בנבחרת השלום. אנחנו לא מחפשים תירוצים, מצפה לנו משחק קשה נגד הכח. הם חוזרים הביתה ולא פשוט לקחת נקודות במגרש שלהם".

בהפועל ממשיכים לחפש חיזוק לקבוצה ושום בודק אפשרות לצרף שני שחקנים מדרום אמריקה. בתוך כך, החל להיבחן היום בקבוצה קשר יהודי ארגנטינאי, העונה לשם ארתור פלרמן. הקשר הוצע לקבוצה על ידי שחקן העבר של הפועל כפ"ס, חורחה סמבל, ובהפועל הבהירו כי לא מדובר באחד הזרים אחריהם עקב שום וכי פלרמן הגיע למבחנים על דעת עצמו. בכל מקרה, פלרמן שוקל לעלות לישראל ובמידה ויעשה כך הוא לא ייחשב לזר.

פלרמן לקח חלק בשני האימונים היום והותיר רושם טוב על הקפטן: "הוא שחקן נחמד ואנחנו צריכים חיזוק. אני בטוח שנתחזק כי גם שום וכם ההנהלה דיברו על זה. אני לא יודע אם פלרמן יהיה השחקן שנביא, אבל זו רק ההתחלה של חלון ההעברות. מצפה לנו חצי עונה קשה ואנחנו רוצים להמשיך קדימה גם בליגה וגם באירופה. לא היינו רוצים להפסיק עכשיו ולכן חייבים להתחזק".

בינתיים, ממשיכים האדומים לחפש אלטרנטיבה לאיבן יוליץ', כשכרגע האופציה הרצינית היחידה מגיעה מכיוון מכבי הרצליה. מאמן הפועל ת"א, יצחק שום, זכה אמש בתביעה נגד ליטקס לובאץ' הבולגרית, אותה אימן לפני שנתיים. המאמן יקבל פיצוי של כ-800 אלף שקלים מאחר ופוטר מלובאץ' במהלך העונה ולא השלים את חוזהו.

היום תועמד הפועל ת"א לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות רימון ההלם שנזרק לכר הדשא במהלך משחק הליגה מול בית"ר ירושלים. אבוקסיס, שנפצע מאותו רימון, מקווה לעונש מינימלי: "הקהל של הפועל הוא לא קהל בעייתי, ואני אומר את זה בלי לדעת מי זרק את הרימון כי אני לא יודע. אני מקווה שבית הדין יסתפק בעונש על תנאי ולא משהו מעבר לכך".

יניב קובוביץ' מ"הארץ" מוסיף, כי הפועל ת"א תציע לאליניב ברדה חוזה לשנתיים נוספות במועדון. בקבוצה מרוצים מהשחקן, שזומן לסגל הנבחרת, ובמהלך הימים הקרובים צפויים לשבת נציגי ההנהלה עם נציגי השחקן על מנת לסכם על שידרוג שכרו והארכת החוזה.

עדכון ראשון: 26.12.06, 15:03
עדכון אחרון: 27.12.06, 09:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully