וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר הושעה מאימוני מכבי נתניה, והוחזר

השוער החולה ביקש להשתחרר וקיבל לכך אישור מהרופא, אבל לא מגוטמן, שצעק "לך ואל תחזור". נתניה רוצה את אלמדון

מה עובר על לירן שטראובר בימים אלה? כאבי ראש, בעיקר, מכל הכיוונים. שוער מכבי נתניה הגיע הבוקר (שלישי) חולה לאימון הקבוצה, וביקש להשתחרר. הוא קיבל אישור לכך מרופא הקבוצה, ד"ר מרסלו פוסניק, וביקש למסור למאמנו, אלי גוטמן, כי הוא לא יכול להתאמן.

גוטמן אמר לשטראובר "אני רוצה שתתאמן", וכשהשוער סירב אמר לו "לך ואל תחזור". העימות בין השניים נערך לעיני שאר השחקנים. כבר אתמול התקיים עימות בין השניים, כשהמאמן גער בשוער לאחר מסירה לא טובה וגם נזף בו על כך שהוא גוער בשחקנים אחרים בקבוצה.

לאחר בירור שערכה הנהלת המועדון עלה כי הויכוח שנסב היום בין גוטמן לשטראובר, מקורו באי הבנה בין רופא הקבוצה ד"ר מרסלו פוסניק, לבין המאמן. מנתניה נמסר: "ההנהלה מבקשת להבהיר שהיא עומדת אחרי כל החלטה שייקבל המאמן אלי גוטמן". במועדון הדגישו כי לאחר שהתבררה אי ההבנה, החליט גוטמן כי במידה ומחר (רביעי) ירגיש שטראובר טוב הוא יחזור להתאמן עם מאמן השוערים עופר בסון , וייקיים אימון השלמה.

לגבי השמועות שהגיעו להנהלה לפיהן השוער בילה עד שעות מאוחרות, הודיעה ההנהלה: "אנו מתכוונים לבדוק את הנושא עם השחקן ולדון על כך עם המאמן ביום ראשון".

עוד לפני כן, גוטמן התבטא לאחרונה מספר פעמים בנושא בפני חבריו לצוות המקצועי, ואמר להם שהוא מתכוון לשחרר את השוער. יתכן כי בחלון ההעברות בינואר יתבצע שינוי. יאמר יחזור ביום חמישי לארץ וגוטמן אמור להיפגש ממנו ולבקש לשחרר את השוער. בנתניה העלו שוב ברצינות את שמו שוער מכבי חיפה תום אלמדון כמועמד לקבוצה. "אם אלמדון יסכים להגיע לנתניה ונמצא קבוצה לשטראובר, הוא ייאלץ לעזוב את הקבוצה", אמר גורם במועדון.

בנתניה לא פסלו את האפשרות שלאור האירועים האחרונים, יהיה זה גל ניר שיקבל את המפתחות לשער הקבוצה במשחק הקרוב מול מכבי ת"א. יחד עם זאת היה בקבוצה מי שאמר שגוטמן אינו מעריך את ניר, ולכן מעוניין באלמדון.

שטראובר התייחס לאירועים האחרונים ואמר לאחד מחבריו בקבוצה: "כל היום אני משתעל, אני חולה ולא יכול להתאמן. כשאבריא אחזור לאימונים". חלוץ הקבוצה עבדל סאמד אוקוצ'ה חזר לארץ, ויטול חלק במשחק מול מכבי ת"א בשבת.

עדכון ראשון: 13:30, 26/12
עדכון אחרון: 16:20, 26/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully