וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדס חזר, השאלה עד מתי?

אסף שקד

26.12.2006 / 15:27

הקשר נחת בארץ באיחור של יממה, ויקיים ביום ה' שיחה עם יוסי מזרחי לגבי המשך דרכו בקבוצה. פרננדס יבקש הבהרות לגבי מעמדו ומקומו בהרכב וייתכן כי יעזוב לצרפת, שם מחכה לו הצעה מקבוצת ראן. אלי ארזי ייפגש עם יוסי מזרחי

בית"ר ירושלים ערכה גם היום (שלישי) אימון במסגרת מצומצמת, שבו השתתפו רק תשעה שחקנים. כל שחקני הנבחרת שהו במחנה האימונים המיוחד שמקיים דרור קשטן ויחזרו להתאמן מחר, ואילו שלושת הזרים של הקבוצה - פינטו, בואטנג ופרננדז, נעדרו גם היום מהאימון.

ז'ואנו פינטו ודרק בואטנג נחתו לפנות בוקר בארץ וקיבלו שחרור מהאימון היום, אך הדאגה הגדולה יותר בבית"ר היא לגבי פבריס פרננדס. הקשר הצרפתי, שהמריא לפני כחודש לפריס לסדרת טיפולים, העביר מסרים לראשי המועדון כי הוא מתכוון לחזור ביום שני אחרי חג המולד (אתמול), אך בסופו של דבר נחת רק היום (שלישי) בבוקר, יממה לאחר המועד המתוכנן.

בבית"ר חוששים כי השחקן נמצא במו"מ עם קבוצה צרפתית ובשל כך איחר בהגעתו לארץ. לוואלה! ספורט נודע כי לפני כשבועיים קיבל הקשר הצעה מקבוצתו לשעבר, ראן, שרצתה להחתימו באופן מיידי. ההערכה היא שכעת השחקן בודק את כל האפשרויות מול ראן ולכן התעכב בדרך לישראל.

יוסי מזרחי, שלא כל-כך אוהב את העיכוב של השחקן, עומד על שלו ולא מוכן לשחרר את השחקן כל עוד זה לא יבקש להשתחרר מהקבוצה. ביממה האחרונה ניסו בבית"ר ליצור קשר עם מאמן הפיזיות טיבריוס דאראו שנמצא גם הוא בצרפת על מנת לברר היכן נמצא פרננדז, אך גם מאמן הפיזיות לא היה זמין.

שחקני בית"ר קיבלו מחר (רביעי) יום חופש, ופרננדס, שיחזור לאימוני הקבוצה ביום ה', יקיים שיחה אישית עם יוסי מזרחי, על מנת לדון במעמדו בקבוצה. פרננדס מעוניין להפוך לאחד מעמודי התווך של המועדון, ובמידה שמזרחי לא יראה בו שחקן מוביל, הוא יבקש לעזוב את בית"ר.

אלי ארזי, שהחל אתמול את עבודתו כיו"ר הקבוצה, לא הגיע היום למתחם בבית וגן, אך ההערכה היא כי הוא יגיע מחר למתקן על מנת לערוך הכרות מסודרת עם כל הסגל, כולל שחקני הנבחרת והזרים שיחזרו להתאמן באופן מלא. היום צפוי היו"ר החדש להיפגש עם המאמן יוסי מזרחי.

עדכון ראשון: 12:42, 26/12
עדכון אחרון: 15:27, 26/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully