וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין: "הפועל ירושלים יכולה לגמור כמו הפועל לוד"

יואב ויכסלפיש

26.12.2006 / 12:16

הקאמבק שלא ממש מפתיע: מישל דיין חוזר לאמן את הפועל ירושלים, האחרונה בליגה הלאומית. דיין: "אם לא יגיעו שחקני רכש, לא אשאר"

כשמישל דיין עזב לפני כחודש את הפועל אשקלון הופיעה אצלנו הכותרת "כשמישל בחוץ יאיר לחוץ". השלב הבא היה כשיאיר אסיאג הניח את המפתחות על השולחן. דיין הכחיש כל כוונה לחזור לקבוצה בה כיכב ואותה אימן, אבל אחרי התרעננות בתאילנד הגיעו כל הצדדים למסקנה שמישל הוא האיש הנכון במקום הנכון.

פסק דין הבורר בסכסוך בין ויקטור יונה ליוסי סאסי נחשב ניצחון לסאסי, אבל יונה עדיין קובע והוא מינה היום (שלישי) את דיין לתפקיד במקום המאמן הזמני שלומי עמר, שלא חילץ את הקבוצה מהמקום האחרון. סאסי, אגב, כבר הצהיר שהקבוצה תתחזק בחלון ההעברות. מישל מקווה שההבטחה תמומש. בכל מקרה, איש העסקים אלון ברזאני יחליף זמנית את יונה כיו"ר הקבוצה.

דיין אמר לרדיו ירושלים: "שוחחתי עם אופיר עזו לגבי חזרה לקבוצה. אני מעוניין בו, באלי ששון מבית"ר ירושלים ובעוד 5-6 שחקנים. חזרתי לקבוצה כי ידעתי שאם היא תרד לליגה הארצית, כבר לא יהיה סיבוב שני, וגורלה יהיה כמו של הפועל לוד ובית"ר-שמשון ת"א. בכלים שיש היום זה בלתי אפשרי. אם לא יגיעו השחקנים לא אשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully