וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה או לא היה?

26.12.2006 / 11:46

"הארץ" פרסמו תגובה של נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, שתוקף את דרור קשטן. שחר לאתר הרשמי של הקבוצה: "לא התראיינתי"

לאחר שדרור קשטן, מאמן נבחרת ישראל, פתח פרשיה חדשה עם שחקן מכבי חיפה בשבוע האחרון (הפעם ניר דוידוביץ', לפני כחודשיים יניב קטן), נרשם עוד פרק גם בעימות בין מכבי חיפה לעיתון "הארץ".

בכותרת מדור הספורט של העיתון נכתב הבוקר (שלישי), כי שחר תוקף את קשטן על כך שהתעמת עם דוידוביץ': "כל ההתנהגות של קשטן לא לרוחי. כל הדברים האלה שלו הם תת רמה. עבדתי עם מספיק מאמני נבחרת - שרף, נילסן וגרנט - ועם אף אחד לא היו בעיות".

בהודעה לאתר הרשמי של מכבי חיפה הכחיש שחר את הדברים. "אני תמיד אוהד מספר 1 של קשטן ושל הנבחרת. איני מתראיין לעיתון "הארץ" ואני ב"חופש" מהם. שום אמצעי תקשורת לא יצליח לשנות זאת. הדברים שיוחסו לי הם שקר מוחלט. כדי למנוע כל ספק, אני מודיע כאן שאיש במכבי חיפה לא יתראיין לעיתון זה".

בספורט "הארץ" מסרו בתגובה: יעקב שחר שוחח אתמול בצהריים עם עיתונאי "הארץ", משה בוקר, במסדרונות ההתאחדות, ואמר את הדברים שיוחסו לו הבוקר ב"ספורט הארץ" נגד מאמן הנבחרת דרור קשטן. יתרה מכך, לשיחה בין בוקר לשחר היו עדים נוספים, חלקם בכירים מאוד בכדורגל הישראלי. שחר אף השתמש בביטויים קשים בהרבה כלפי דרור קשטן, אלא ש"ספורט הארץ" בחר לשמור על כבודם של שני האישים".

לפני כחודש התגלע קרע בין עיתון "הארץ" למכבי חיפה על רקע ראיון שהעניק שחקנה הזר של הקבוצה, אלן מסודי, לכתב משה הרוש, ובו תקף את שחר ואת המאמן, רוני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully