וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסון: "שאק הוא היחיד בלייקרס שלא אהב לעבוד"

26.12.2006 / 10:12

מאמן הלייקרס תוקף את סנטר מיאמי, שמגיב: "איך אפשר להאמין לבוגד כזה?". פילי מנסה להיפטר מוובר, ארינס משיב מלחמה לקובי

פיל ג'קסון נהג לתקוף בעבר לא אחת את קובי בריאנט, אבל כעת יש לו יעד חדש: שאקיל אוניל. ג'קסון נשאל לאחר משחק ההפסד למיאמי (101:85) על מוסר העבודה של קובי בריאנט וענה: "האדם היחיד בקבוצה שלא אהב לעבוד קשה הוא שאקיל אוניל. אני יודע שפאט ריילי גרם לו להתאמץ במיאמי, אבל לנו זה היה קשה. היו לי הרבה שחקנים, סקוטי פיפן, מייקל ג'ורדן, הוראס גרנט ואפילו דניס רודמן, שכולם היו באים לאימונים ועובדים קשה. שאק לא".

אלא שמי שמכיר את שאק יודע שהוא לא יישאר חייב. הוא כינה את ג'קסון "בנדיקט ארנולד", על שם הגנרל השנוי במחלוקת ממלחמת העצמאות של האמריקאים במאה ה-18, שאולי הגדיר את עצמו כגיבור בקרב סראטוגה, אבל נחשב כבוגד. "איך אפשר להאמין לבנדיקט ארנולד?", השיב בקצרה.

גם על וויד היה לעאלק זן מאסטר (ניתן להניח שזן מאסטרים לא מחרחרים ריב ומדון כל שני וחמישי) מה להגיד.

"הוא עושה צעדים בסבסובים שלו, כולם יודעים את זה", הסביר מאמן הלייקרס. "כפי שאתם יודעים, דווין וויד עובר 7 מטרים בכל סבסוב". האם הוא אומר את זה כי ה-MVP של גמר 2006 נתן בראש לקובי (עליו הוא גם ירד בספר האחרון שלו), עם 40 נקודות ו-11 אסיסטים, לעומת 16 נקודות ב-4 מ-17 של כוכב הלייקרס? לא, מה פתאום, מה פתאום.

ונשארים בלייקרס. גילברט ארינס לא מוותר לקובי. בריאנט תקף את ארינס בשבוע שעבר, לאחר שזה קלע 60 נקודות בניצחון על הלייקרס, ואמר כי הוא לוקח זריקות רעות, שבאותו משחק פשוט נכנסו. עכשיו ה"מתנקש/היבאצ'י" או כל כינוי אחר שהצמיד לעצמו פותח את הפה בחזרה.

"29 הנקודות למשחק שאני קולע לאורך הקריירה הן לא בלוף. מה שאני עושה בפלייאוף הוא לא בלוף. מה שעשיתי בחמש השנים האחרונות הוא לא בלוף", אמר . "זה שהוא מבטל את ה-60 שקלעתי זה רק מראה שזה מפריע לו. כולם אומרים 'הוא יותר טוב מזה, הוא פחות טוב מזה'. אם תלך אחורה בחמש השנים האלה, מה המספרים של קובי מראים לעומת אלה שלי? המספרים שלי יותר טובים משלו בטירוף בשש השנים הראשונות בליגה".

ובתור מחווה לבריאנט הוא החליף את הקריאה שלו עם כל זריקה. לאחרונה בזמן שהכדורים היו באוויר הוא זעק "היבאצ'י", על שם התנור היפני הלוהט, אבל עכשיו הוא קורא "זריקה טובה" (quality shot) אחרי כל שחרור.

וובר ממשיך לעשות צרות

פילדלפיה מנסה בכל מאודה להיפטר מכריס וובר. גם אחרי העזיבה של אלן אייברסון, הצרות עם הפורוורד נמשכות. הסיקסרס מקווים שוובר ירכוש את יתרת חוזהו ויעוף להם כבר מהעיניים. "הוא הפך למטרד בחדר ההלבשה", אמר גורם בקבוצה.

חדשות נוספות:

* קורי מגטי בדרך החוצה מהקליפרס? זה לא סוד שהפורוורד מבקש טרייד כבר הרבה זמן, ונראה שיחסיו עם מייק דאנליבי, מאמן הקבוצה, כבר לא ישוקמו. "אנחנו לא מצליחים להגיע להסכמה", אמר מאגטי.

* בובי ג'קסון, הגארד של ניו אורלינס/אוקלהומה סיטי, עדיין לא חוזר לפעילות. ג'קסון סובל מפגיעה בצלעות, וישוב לפעילות רק בשבוע הבא. "אני מקווה שזה רק עיכוב קל בהחלמה ולא יותר מזה. אי אפשר לדעת בדברים האלה".

* סטיב פרנסיס סובל מפציעה בברך. לאחר שהגארד של הניקס החמיץ תקופה ארוכה וחזר בלילה שבין שבת לראשון ושיחק 16 דקות, הוא נטש את הפרקט. "אני לא מרגיש בנוח. אני מקווה שזה ישתפר, כי כרגע זה לא עובר. הכאב בברכיים פשוט שם כל הזמן".

* סם קאסל סובל מפציעה ברגל, וטוען שהוא זקוק למנוחה כדי להתאושש. "אני לא יכול לעזור לקבוצה אם אני משחק פה ושם רק 10 דקות", אמר הגארד הוותיק, שאת מקומו בחמישייה תפס שון לבינגסטון.

* פליקס סבאטס, שמחזיק בפחות מאחוז אחד של בעלות בשארלוט בובקאטס ביקש לתרום את חלקו, בשווי של 1.34 מיליון דולר, לצדקה, אבל הבעלים בוב ג'ונסון הטיל על כך ווטו. "הופתעתי מהמהלך של ג'ונסון, כי בסך הכל מדובר בצדקה", אמר סבאטס. התרומה אמורה הייתה להינתן לארגון בריאות בעיר שארלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully