וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה בפלייאוף, הג'טס כמעט

26.12.2006 / 7:27

ניצחון גדול לאיגלס, 7:23 בדאלאס, הבטיח להם מקום בינואר. הג'טס עשו את זה מכוער עם 10:13 במיאמי - והם אוטוטו בפנים

דאלאס (6:9) - פילדלפיה (6:9) 23:7

כמה הספדים היו אצל האיגלס כשדונובן מקנאב נפצע? ובכן, ג'ף גארסיה ממשיך להוכיח שהדם שזורם בעורקיו עשוי מחומר של ווינרים. גארסיה הצעיד לפנות בוקר (בין שני לשלישי) את האיגלס לניצחון יקר בדאלאס, שהכניס אותם לפלייאוף ואולי יעשה אפילו יותר מכך, כי כעת יש להם סיכוי ממשי גם לקחת את בית ה-NFC מזרח שאותו הם מובילים.

גארסיה מסר ל-238 יארד ולטאצ'דאון (עם איבוד אחד), אבל יותר מכל שלט במשחק ובעזרת קו ההתקפה המשובח והגנה מצוינת חיסל את הקאובויס. האיגלס שלטו בקצב המשחק, עלו ליתרון 0:10 ולא נבהלו מטאצ'דאון מצמק של טרל אואנס. 122 יארד לבראיין ווסטברוק המצוין על הקרקע. 142 יארד בלבד עם שני איבודים לטוני רומו בצד השני.


מיאמי (9:6) - ניו יורק ג'טס (6:9) 13:10

לו הג'טס היו משחקים ב-NFC החלש, גם הם היו כבר סוגרים את העניינים, אבל ב-AFC יש סיכוי שיותר מקבוצה אחת תסיים עם 7:9, ולכן הם עדיין לא בפנים. כל מה שהם צריכים - לנצח את אוקלנד בשבוע הקרוב. זה היה משחק מכוער, כשרק ברבע השלישי העלה מייק נוג'נט את ניו יורק על הלוח בשער שדה. רנדי מקמייקל החזיר בטאצ'דאון, ג'ריקו קוצ'רי עשה את זה בצד השני, שמונה דקות לסיום ואולינדו מארה הישווה שתי דקות לתום 60 הדקות. בעיטה של נוג'נט מ-30 יארד סגרה את הסיפור של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully