וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ': "יש אימון בחיפה, וזה מה שמעניין אותי"

רומן רוזנבלט

25.12.2006 / 21:02

שוער מכבי חיפה, שעומד במרכז הפרשייה החדשה בנבחרת, שב ארצה להתאמן עם קבוצתו. לוי על חלון העברות הקרוב: "כל השחקנים נשארים"

מכבי חיפה חזרה הערב (שני) להתאמן אחרי הפגרה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה. אדורם קייסי שב להתאמן עם הקבוצה, כמו גם רפאל אולארה. לקראת סוף השבוע ניתן יהיה לקבוע אם השניים יוכלו לשחק מול פ"ת, כשהכיוון הוא חיובי לגבי שניהם.

לפני האימון, התייחס שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ', לפרשה החדשה שלו עם הנבחרת: "כולם קראו את מה שהיה בימים האחרונים. אני הגעתי לארץ והסיפור הזה מאחוריי. הטיפולים היו בסדר גמור, עכשיו אני פה. כל מה שנאמר - נאמר גם על ידי וגם על ידי נציגי הנבחרת. אני רואה את העניין כסגור. אני פה בחיפה, יש אימון וזה מה שמעניין אותי".

מאמן הקבוצה רוני לוי סירב להתייחס לפרשת הנבחרת והשוער, אך התייחס לנושא הסגל, כשאמר: "בשלב הזה אף שחקן לא עוזב את מכבי חיפה. כל השחקנים נשארים עד לסיום העונה אלא אם יקרה משהו דרמטי, ולא נראה שיקרה משהו כזה". זאת, כאשר לפני משחק ההשלמה מול בני יהודה טען, כי יהיו שינויים בקבוצה במהלך חלון ההעברות.

על המשחק מול מכבי פתח תקווה אמר: "חזרנו לשגרת אימונים. ביום שבת מצפה לנו משחק קשה מאוד ומסקרן מול מכבי פתח תקווה שהיא קבוצה חזקה מאוד ונמצאת בצמרת הגבוהה. חזרנו לעצמנו ואנחנו רוצים להמשיך במומנטום".

מגן הקבוצה אלון חרזי אמר לגבי חברו לקבוצה: "אני בטוח שמי שמתעסק בדברים הללו בחיפה ובנבחרת יידע להגיע לעמק השווה". על המשחק הצפוי בשבת אמר: "מכבי פתח תקווה נכנסה לפורמה דווקא אחרי הניצחון שלנו עליהם בסיבוב הראשון. עומר גולן חזר להיות עומר גולן הישן והטוב. מצפה לנו משחק קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully