וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדינג שוב הרסה לצ'לסי, הפעם את החג

26.12.2006 / 17:08

אחרי שפצעה את שוערי הכחולים בסיבוב הקודם, השיגה תיקו 2:2 בסטמפורד ברידג, ואיפשרה ליונייטד לחייך בפיסגה עם 1:3 על וויגאן

היום (שלישי) נמשכת המסורת הארוכה של הפרמיירליג, כשבמהלך ימי חג המולד ישוחקו כארבעה מחזורים בעשרה ימים. היום נפתח המחזור ה-20, כשבמרכזו עומד הקרב הצמוד בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד על פסגת הליגה. בכחולים אירחו בסטמפורד ברידג' את רדינג, סיימו בתיקו 2:2 ושוב ניזוקו, הפעם מבחינת המצב בטבלה. ווסטהאם רשמה הפסד ראשון תחת הדרכתו של אלן קרבישלי, 2:1 לפורטסמות'.

ידוע שלמחזורי חג המולד יש חשיבות פסיכולוגית (לטענת האנגלים, אלה המחזורים "המפרידים בין הגברים לילדים"), ומי שיוצאת חזקה מהימים הלחוצים הללו יכולה להרגיש בטוחה לגבי המשך המאבק. מנצ'סטר יונייטד הוכיחה כי היא עשויה מהחומר שלא משמיט נקודות חשובותוניצחה את וויגאן 1:3. ליברפול גנזה לבינתיים את יומרות הצמרת, לאחר שהפסידה 1:0 לבלקבורן. ארסנל עלתה למקום השלישי בטבלה בזכות ניצחון 1:2 על האחרונה בטבלה ווטפורד.

מנצ'סטר יונייטד - וויגאן 1:3

מוליכת הטבלה, עם ההתקפה וההגנה הטובות בליגה, לא התקשתה מול וויגאן ומאמנה פול ג'ואל. השדים האדומים פתחו את המשחק עם לחץ כבד על שערו של כריס קירקלנד, אבל שער היתרון נכבש רק בדקה ה-47 כשפול סקולס הרים כדור קרן שננגח פנימה על ידי כריסטיאנו רונאלדו. מכאן קריסתה של וויגאן היתה מהירה ובדקה ה-50 היונייטד הכפילו יתרונם משער שני של הפורטוגלי.

בדקה ה-59 הצטרף אולא גונאר סולשיאר לחגיגה של רונאלדו וניצל מסירה טובה של ווין רוני, כדי לבעוט ממרכז הרחבה את ה-0:3. רוני עוד הספיק להדביק כדור למשקופה של וויגאן בדקה ה-77 לפני שמיקל סילבסטרה הכשיל בדקה ה-90 את דיוויד רייט. פצצה של לייגטון ביינס צימקה ל-3:1 ובמנצ'סטר הלכו לחגוג את הגדלת הפער בפיסגה ל-4 נקודות.

צ'לסי - רדינג 2:2

הניצחון 0:1 של הכחולים במשחק בין השתיים בסיבוב הראשון עמד בצל פציעתם של שני שוערי הקבוצה, פטר צ'ך וקרלו קודיצ'יני. צ'לסי היתה אמורה לצלוח בקלות את המפגש עם רדינג, שהשיגה רק נקודה אחת מ-12 אפשריות בארבעת משחקיה האחרונים בליגה, אבל יצאה בתיקו 2:2 מפתיע, שישמח בעיקר את אלכס פרגוסון והשדים האדומים.

בדקה ה-38 הרים פרנק למפארד כדור קרן שהגיע הישר לדידייה דרוגבה, שקבע 0:1 לכחולים. במחצית השניה רדינג הפעילה לחץ על המארחת ובאה על שכרה בדקה ה-67, כשליטה נגח את השיוויון. שחקניו של ז'וזה מוריניו התעוררו וכבר אחרי 5 דקות השיבו את היתרון מנגיחה של דרוגבה. כשנראה היה ששלוש הנקודות נשארות בסטמפורד ברידג', קרה לרדינג הצנועה נס חג מולד קטן בדקה ה-85. אשלי קול יצר ניסה להרחיק כדור שפגע במייקל אסיין, חדר לשער צ'לסי וקבע 2:2.

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו נשמע מודאג מאוד בסיום המשחק מהיעדרותו של ג'ון טרי, שאמור לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה. "אין לי מושג מתי הוא יחזור לשחק", אמר מוריניו והוסיף: "אני רוצה שהצוות הרפואי יחליט לגביו כמה שיותר מהר כי אני צריך אותו. אותו הדבר לגבי ג'ו קול, אני גם לא יודע אם הוא יצטרך לעבור ניתוח".

ווסטהאם - פורטסמות' 2:1

יוסי בניון פתח בהרכב ושיחק 90 דקות, אבל זה לא הרשים את האורחים. צמד של פרימוס בדקות 16 ו-38 קבעו יתרון 0:2 לפומפי עוד לפני כוס התה במחצית. טדי שרינגהאם הוותיק והטוב המתיק את גלולת החג המרה בדקה ה-81 כשצימק ל-2:1. אחרי ניצחון על מנצ'סטר ותיקו מול פולהאם, רשם המנג'ר אלן קרבישלי הפסד ראשון עם ווסטהאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בלקבורן - ליברפול 0:1

הרוברס רצו להתאושש במהירות מהתבוסה 6:2 שחטפו מארסנל במחזור הקודם. מול ליברפול, שלרשותה רק שני ניצחונות חוץ העונה, היא הצליחה להשיג את שלוש נקודות הליגה היקרות, להמשך מאבקי התחתית.

אחרי מחצית ראשונה שקולה לחלוטין, הגיע השער בדקה ה-49 והעלה את המארחים מתחתית הטבלה ליתרון 0:1. מורטן פדרסן העביר מסירת רוחב והיה זה בני מקארתי, שחזר מעונש השעייה, שהמשיך את הכדור פנימה לתוך שערו של חוסה ריינה. בלקבורן, עם ניצחון שישי קפצה למקום ה-15 בטבלה, והפילה את ליברפול למקום החמישי.

ווטפורד - ארסנל 2:1

ארסנל, ללא התותחים וויליאם גאלאס, קולו טורה, פיליפ סנדרוס, תיירי הנרי, פרדי ליונברג ולאורן, נאלצה לשלוף מהמחסן נשק אחר כדי להוציא את מלוא שלוש הנקודות מול ווטפורד.

ווטפורד תקפה למן הפתיחה אבל היה זה ג'ילברטו סילבה, שכבש את שערו הרביעי בששת המשחקים האחרונים, כשנגח משלושה מטרים כדור קרן שהגביה תומאס רוסיקי, וקבע 0:1 לארסנל בדקה ה-19. ווטפורד לא התייאשה ותוך ארבע דקות השיגה את השוויון. האמואר בואזאה פרץ מאגף שמאל, שלח כדור רוחב וטומי סמית' המשיך את הכדור ממרכז הרחבה בין רגליו של יאנס ליימאן.

במחצית השניה ג'וליו באפטיסטה ועימנואל אדבאיור רשמו החמצות מסמרות שיער, לפני שרובין ואן פרסי, בשערו העשירי העונה, הביא לתותחנים את שער הניצחון במתפרצת, כשחתך בדקה ה-83 לתוך רחבת המארחים ובעט ברגל שמאל לפינה הימנית של שוער ווטפורד בן פוסטר.

שאר משחקי המחזור:

טוטנהאם - אסטון וילה 1:2
שפילד יונייטד - מנצ'סטר סיטי 1:0
בולטון - ניוקאסל 1:2
אברטון - מידלסברו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully