וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגו בדרך לסעודיה?

25.12.2006 / 17:41

קבוצת איתיחאד ג'דה הודיעה על החתמת הכוכב של אינטר, שאמור להצטרף לקבוצה בעוד שבועיים. מאניש נתפס נוהג בשיכרות בליסבון

האם ייתכן כי ימיו של לואיס פיגו באינטר הגיעו לסיומם? על פי דיווחים עקשניים ברשת אל עראביה, הקשר הפורטוגלי המזדקן בדרך לקבוצת איתחיאד ג'דה מהליגה הסעודית הראשונה.

בהודעה שהוציא המועדון היום (שני) נמסר כי פיגו כבר חתם על הסכם לפיו הוא מוכן ללבוש את מדי הקבוצה החל מהחמישי בינואר הקרוב, והוא יישא בקבוצה עד לסיום העונה העונה הנוכחית בליגה הסעודית במאי. המועדון הסעודי הביע שביעות רצון מכך שמאמנו באינטר רוברטו מאנצ'יני הסכים לוותר על שירותיו של כוכב העל הפורטוגלי, בעקבות היכולת הירודה שהציג במדי אינטר במשחקים האחרונים. הפרטים הכספיים בעסקה לא פורסמו.

במקביל, הודיעה יריבתה העירונית של איתחיאד, אל אהלי ג'דה, כי סירבה לאחרונה להצעה לצרף את הכוכב המזדקן של אולימפיאקוס, ריבאלדו. יושב ראש המועדון, אחמד אל מרזוקי, אמר כי ביכולתו כיום לא יכול הברזילאי לתרום רבות למועדון, על אף שהוא שחקן גדול.

מאניש הפורטוגלי נתפס נוהג בשיכרות

מתברר שכמה כדורגלנים התחילו כבר את חגיגות חג המולד. מאניש, לדוגמה, קשרה של אתלטיקו מדריד, נעצר על ידי שוטרי תנועה בליסבון כשהוא נוהג במהירות של 130 קמ"ש.

מאניש, שנהג ברכבו לצד אשתו וחברו ריקרדו קווארסמה מפורטו, נתבקש לעבור בדיקת אלכוהול, ונמצא שבדמו של השחקן יש כמויות אלכוהול גבוהות בהרבה מהמותר בחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully