וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מישהו מנסה לפגוע בנבחרת"

לי בוץ

25.12.2006 / 18:45

משה סיני התייחס באימון הנבחרת לסוגיית דוידוביץ': "אני לא אומר שחיפה אשמה, אבל זו עובדה שכל הסיפורים קשורים אליה"

ברני ארדוב

שוער מכבי חיפה ונבחרת ישראל עד אתמול, ניר דוידוביץ', נחת בשעות הצהריים בישראל לאחר שלושה ימים בהם שהה באיטליה לצורך טיפולים. דוידוביץ' נופה, כזכור, מסגל הנבחרת המקיימת מחנה אימונים בן שלושה ימים בר"ג, לאחר שלא הודיע למאמן הלאומי דרור קשטן ו/או לראשי הנבחרת על שהותו באיטליה בעקבותיה פספס את אימון הפתיחה של המחנה אמש.

השוער טען כי מדובר בטיפולים מיוחדים עליהם לא יכול היה לוותר ואותם הוא יכול היה לעבור רק בתקופת הפגרה. כמו כן, טען דוידוביץ' כי הוא ידע על מחנה האימונים רק כשהיה על המטוס בדרך לרומא ואי לכך לא יכול היה לשנות את התכניות המקוריות שלו. קשטן, מצידו, טען כי מדובר בערב הכריסמס בו לא ניתן לעבור טיפולים מאחר ו"כל הקליניקות סגורות ביום ראשון ושני".

כשנחת, יחד עם אשתו וילדיו בנתב"ג, התקבל דוידוביץ' על ידי מספר עיתונאים שביקשו את תגובתו לדבריו של המאמן הלאומי, אך שוער מכבי חיפה סרב לדבר והמשיך לדרכו. הערב (שני) קיימה הנבחרת את האימון השני שלה היום ואת השלישי מאז פתיחת מחנה האימונים, בעוד שדוידוביץ' יתאמן עם קבוצתו בחיפה.

סיני: "כבדו את הנבחרת כמו שכל קבוצה בארץ רוצה שיכבדו אותה"

הנבחרת ערכה את האימון השני שלה היום (שני) ואף אחד משחקני הנבחרת לא נאות להתראיין לאמצעי התקשורת. עקרונית האימון היה פתוח לתקשורת, אך השחקנים סירבו להפצרותיהם של העתונאים ואף אחד מהצוות המקצועי של הנבחרת לא ביקש או דרש מהשחקנים להתראיין.

היחיד שתייחס לכך היה עוזר המאמן משה סיני: "אנחנו לא יכולים להכריח את השחקנים לדבר. אתם יכולים לקחת את מי שאתם רוצים. השחקנים מבינים את זה אבל העניין אינדיבידואלי ואנו לא יכולים להכריחם לדבר. אנחנו רוצים להתעסק בקטע המקצועי ולהכין את הנבחרת בצד המקצועי. על עניין הראיונות תשאלו את שאול אייזנברג"

סיני היה גם היחיד בנבחרת שהתייחס לסוגיית ניר דוידוביץ': "ניר חוזר לאימון מכבי חיפה, וזה תכנונו המקורי. הזימון נשלח ביום חמישי, כל השחקנים הגיעו לפה ואין לי מושג למה דוידוביץ' לא הגיע. ניר לא יצר קשר עם אף אחד, אלא דרך התקשורת. מישהו מהנבחרת יצר איתו קשר אתמול (ראשון) והוא אמר שהוא יחזור רק ביום שני. המצב לא ברור, לפני ארבעה-חמישה חודשים פירסמנו את תוכנית האימונים. אני לא יודע למה כל פעם יש סיפור אחר שגורם נזק לנבחרת ובגללו אנחנו לא דנים בפן המקצועי".

אם בפעם הקודם היה זה יניב קטן במרכז ההתענינות של אימוני הנבחרת, אז עכשיו ה"כוכב" הוא שחקן אחר של מכבי חיפה, וסיני רומז בדבריו על טיב היחסים בין המועדון מהכרמל לנבחרת ישראל: "זה עניין שחוזר על עצמו וכל שני וחמישי מישהו מנסה לפגוע בנבחרת. אני לא אומר שמכבי חיפה אשמה, אבל זו עובדה שכל הסיפורים קשורים אליה".

"הדברים האלה באים כל פעם שאנו מתאמנים או מתכנסים, זה לא קורה הרבה, אבל כל פעם הדברים האלה עולים. היינו רוצים שפעם אחת יהיו שאלות לגבי הפן המקצועי וההכנות. גם לפני קרואטיה ניסו לפגוע בנבחרת והצליחו. אני לא אומר מי, זו עבודתכם, אבל בנו זה פוגע מאוד".

"ניר היה צריך להתקשר לדרור קשטן או מישהו מהצוות המקצועי ולהגיד את הבעיה שלו. במקרה כזה, אני לא חושב שהיתה בעיה, כי היינו שואלים ובודקים, אבל אני חושב שפשוט מאוד התעלמו מזה וגם לנבחרת יש כבוד ובקטע הזה לא היה מי שיכבד את הנבחרת. אותנו מעניין שיכבדו את הנבחרת כמו שכל קבוצה בארץ מכבדת את עצמה ורוצה שיכבדו אותה. בכל התכנסות יש פגיעה בנבחרת בצורה הכי קשה שיכולה להיות. אנחנו מכבדים את ניר דוידוביץ'".

"נוצר מצב שאנו מתעסקים רק בדברים האלה ואנחנו לא רוצים להתעסק בזה. אנו מכבדים ומעריכים את מכבי חיפה ואין לנו עניין לפגוע בהם. תשאלו אותם אם הכבוד הוא הדדי".

עדכון ראשון: 16:06, 25/12
עדכון אחרון: 18:45, 25/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully