וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקציב אושר, עכשיו אפשר לעשות שלום

25.12.2006 / 14:52

מזכירות ההתאחדות אישרה את תקציב 2007 ודנה בתקנון המשמעת. ביום ד' יתמודדו כוכבים ישראלים וספרדים ב"משחק השלום"

היום (שני) התקיימה ישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל כדי לדון בענייני השעה. יו"ר ההתאחדות איצ'ה מנחם ציין לגבי פרשת ההימורים, כי התנהלות ההתאחדות בעניין הייתה ללא דופי, וכי עתה יש לחכות לתוצאות חקירת המשטרה.

המזכירות דנה בהצעה לתיקון בתקנון המשמעת של ההתאחדות האומר כי במידה ושחקן ייחשד במעשה "בלתי ספורטיבי", תהא ההתאחדות רשאית להשעות את השחקן ואף את קבוצתו מכל פעילות, למשך 60 יום. במידה ושחקן יורשע במעשה כזה, הוא יורחק לצמיתות מכל פעילות. ההתאחדות עדיין לא אישרה את התיקון המוצע, אלא תדון בו בישיבותיה הבאות.

המזכירות קבעה כי ב-15 בינואר 2007, ייערך בהתאחדות סיור של כל מפכ"ל משטרת ישראל, רנ"צ משה קראדי, ואנשי לשכתו. במהלך הביקור לא יקיימו הצדדים דיון על פרשת ההימורים או נושא השיטור במגרשים. בנוסף, אישרה המזכירות את תקציב 2007 הכולל 56 מיליון ש"ח, בדיוק כמו תקציב שנת 2006.

אוואט וגרנט עושים שלום

ביום רביעי הקרוב יתקיים משחק כדורגל למען השלום שאורגן על ידי הפדרציה האנדלוסית לכדורגל, מרכז פרס לשלום והעמותה הפלסטינית לדיאלוג ושלום. קבוצת הכוכבים הישראלית- פלסטינית (שבסגל שלה ניתן למצוא את דודו אוואט, שביט אלימלך, אסי דומב, אבאס סואן, ועוד) בהדרכתם של אברהם גרנט, גיא לוי ומאמן פלסטיני, תשחק תחת השם "קבוצת השלום" ותתמודד מול הרכב שחקני וכוכבי נבחרת ספרד אשר נולדו בחבל אנדלוסיה.

המשחק ייערך באצטדיון האולימפי של סביליה מול סגל שיורכב משחקני השורה הראשונה של הליגה הספרדית, בהם אנטוניו רייס וסרחיו ראמוס (ריאל מדריד),חואקים (ולנסיה) ועוד. "משחק השלום" בין נבחרת משותפת של כוכבי כדורגל ישראלים ופלסטינים. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 10 וישדרו אותו מאיר אינשטיין וכדורגלן העבר ג'ימי טורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully