וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן רוזנטל סיכם במכבי פ"ת

החלוץ הרשים באימוני הקבוצה, וסוכנו סיכם בעל פה על הצטרפותו. התנאי לחתימה הוא איזרוחו התקין של הצ'יליאני היהודי

סבסטיאן רוזנטל, החלוץ היהודי-צ'יליאני, החל הבוקר (שני) להתאמן במכבי פתח תקווה. אתמול הוא נפגש עם נשיא הקבוצה עמוס לוזון והיו"ר משה זוארץ. בפגישה הוחלט שהוא יגיע להתרשמות בקבוצה במחנה האימונים שהיא עורכת בהרצליה.

רונן קצב, סוכנו של רוזנטל הסביר: "סבסטיאן ביקש להתאמן היום ומכבי פ"ת הסכימה לאפשר לו לעשות את זה איתה. יש לו כרטיס טיסה למחר בערב, בחזרה לצ'ילה ואלא אם כן יהיו התפתחויות ביממה הקרובה, הוא יממש אותו".

קצב גם סיפר כי לרוזנטל חוזה לעונה הבאה בליגה האמריקאית, אלא שגם אופציות בארץ באות בחשבון. קצב אמר: "סבסטיאן לא התאמן בצורה סדירה מאז הסתיימה העונה בארה"ב, לפני כחודש וחצי, לכן הוא לא בכושר מלא. למרות זאת, קבוצה שתמתין כשבועיים-שלושה עד שהוא יגיע לשיא כושרו, תרוויח שחקן מצוין. אני רק יכול להזכיר את המקרה של רודריגו גולדברג, שבהתחלה כולם חתכו ואחרי זה הפך לאחד השחקנים הבולטים במכבי ת"א".

לאחר האימון שערך רוזנטל בקבוצה נפגש סוכנו רונן קצב עם הנהלת הקבוצה בשנית, ובין הצדדים הושג סיכום עקרוני על הצטרפותו של השחקן לקבוצה. יש לציין כי חוזה עדיין לא נחתם, אך לאור הסיכום סביר להניח כי החתימה על החוזה תהיה עוד השבוע. חשוב להזכיר כי רוזנטל היהודי מגיע כ"ישראלי" ובימים הקרובים יגיש בקשה לאיזרוח שלא אמורה להיתקל בקשיים. כמובן שרק לאחר מכן ייחתם החוזה.

עדכון ראשון: 25.12.06, 13:45
עדכון אחרון: 25.12.06, 23:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully