וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוהדים שלנו צריכים להיות יותר סבלניים"

25.12.2006 / 11:34

אלן קרבישלי מרגיע את הקריאות באפטון פארק להחזרתם להרכב של יוסי בניון וקרלוס טבז. חג לא כל כך שמח לשחקני אייאקס

ווסטהאם ממשיכה להתכונן למשחקה החשוב מול פורטסמות מחר (שלישי) כשנראה שגם הפעם יוסי בניון ימשיך לשבת על הספסל. אוהדי הפטישים הביעו אכזבה לאחרונה, מכך שאלן קרבישלי ממשיך להעלות בהרכב את מרלון הארווד ואת בובי זאמורה המושמץ, והמאמן החדש הסביר: "אני מבין את התסכול של האוהדים, אבל הם יהיו צריכים להיות סבלניים".

* מנג'ר מידלסבורו, גארת' סאות'גייט, מצא את האשם במצבה הנוכחי של קבוצתו - המנג'ר הקודם של הקבוצה, ומנג'ר נבחרת אנגליה הנוכחי - סטיב מקלארן. "ירשנו הרבה בעיות מהעונה שעברה. בזמן שיתר המועדונים כבר החלו את הכנותיהם לעונה הנוכחית, מקלארן עדיין החזיק במשרת המאמן בבורו, בעוד שהוא ידע כי הוא עוזב לנבחרת הלאומית". בלם העבר של נבחרת אנגליה מונה כמחליפו של מקלארן בקבוצה בחודש יוני, ולמרות ניצחון מרשים על צ'לסי בפתיחת העונה, כרגע בורו מדשדשת בתחתית ונאבקת נגד הירידה.

* אסטון וילה מעוניינת בחלוץ טוטנהאם ג'רמיין דפו, שמתקשה למצוא מקום של קבע בהרכב של התרנגולים. הקשר הנורבגי מורטן גאמסט מבלקבורן מועמד להגיע במקומו של דפו לוויט הארט ליין.

טן קאטה מעוצבן

מאמן אייאקס, האנק טן קאטה, רתח על שחקניו בעקבות ההפסד 4:2 אתמול (ראשון) לויטסה, והעניש אותם באימון בלתי מתוכנן בבוקר חג המולד. טן קאטה זעם בעיקר על הנפילה המנטלית הגדולה של חניכיו, שאיבדו יתרון של 0:2 במחצית, וספגו ארבעה שערים במחצית השנייה. בנוסף נקנסו כל שחקני הקבוצה, וסכום הקנסות יועבר למטרות צדקה. ההפסד הרחיק את אייאקס למרחק של 11 נקודות מהמוליכה פ.ס.ו איינדהובן, ובעצם סיים את תקוות האליפות שלה לעונה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully