וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תחתים קשר צרפתי

25.12.2006 / 11:38

מיכאל מרסגיליה בן ה-29 יגיע בהמשך השבוע כדי לסגור בקבוצה. זאמורה, חלוץ גנאי המשחק בשבדיה, יבחן בקבוצה

הפועל פ"ת, הנועלת את טבלת ליגת העל, תתחזק במיכאל מרסגיליה, קשר צרפתי בן 29, אשר יגיע בהמשך השבוע למלאבס כדי לחתום בקבוצה.

מרסגיליה כבר היה בקשר עם פתח תקוה כבר בקיץ, אך שני הצדדים לא הגיעו לעמק השווה. המועדון שמר על קשר עם השחקן, וכעת עם פתיחת חלון ההעברות בינואר הוא צפוי לחתום בשורות הכחולים.

במלאבס יבחנו בקרוב חיזוק נוסף, שינחת בקבוצה חלוץ גנאי בשם זאמורה. הקבוצה ממתינה גם להחלטת מכבי חיפה בעניינו של הקשר הישראלי רביד גזל, בו מעוניין אייל לחמן, כדי לחזק את מרכז השדה של הקבוצה. גזל, ששיחק בעונה שעברה במדי הכחולים, מחוזר על ידי מכבי נתניה וקיים סיכוי נמוך כי אם יעזוב את חיפה, אכן ינחת במלאבס. בפתח תקוה לא מתכוונים לשחרר אף שחקן מסגל הקבוצה, אלא רק לצרף חיזוק.

לאחר חופשה של ארבעה ימים, שבה הקבוצה להתאמן אמש (ראשון) והיום מבצעת הקבוצה אימון בוקר וערב במתחם האימונים שמאחורי האיצטדיון, זאת משום העבודות הנמשכות זה מספר ימים, להורדת הגדרות.

חלוצה הרואנדי של הקבוצה, סעיד מקאסי, ישוב היום (שני) ארצה מחופשת חג המולד, ואילו הזר השני של הקבוצה, הקשר צ'קה גאדיאגה, ישוב מחופשתו בהמשך השבוע לאחר שקיבל אישור לכך מההנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully