וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חידשה את ההתעניינות בקאריזו

לי בוץ

25.12.2006 / 14:57

אלי כהן רצה את קשר אינדפנדיינטה עוד בקיץ, אך פציעה ברצועה הצולבת כמו גם סרובו של השחקן להגיע לארץ טירפדו את העסקה. מכבי פ"ת הציעה 20 אלף דולר תמורת לירן כהן

מכבי ת"א חידשה בימים האחרונים את התעניינותה בקשר הארגנטינאי, סבסטיאן קאריזו. אלי כהן כבר חיזר אחרי שחקנה בן ה-28 של אינדפנדיינטה בקיץ, אך אז נתקל בשתי בעיות. האחת הייתה סירובו של השחקן להגיע לישראל, השנייה הייתה החשש להחתימו בגלל פציעה שעבר ברצועה הצולבת בבירכו. כעת נפתרו שתי הבעיות, אחרי שהקשר האחורי החלים מפציעתו ואף הביע נכונות להגיע לישראל, ואלי כהן מעוניין לבחון אותו. עלותו של קאריזו צפויה להיות כ-150 אלף דולרים בעונה, וגורם במכבי אמר היום לוואלה! ספורט כי הסיכויים שהוא ינחת בקרית שלום נמוכים מאוד.

תמיר כהן, שהיה השחקן הראשון ששוחרר ממכבי ת"א לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר, ממשיך לערוך אימונים אישיים בקרית שלום. הקשר, שקיבל אישור להתאמן עם מכבי נתניה מתרחק מהקופסא, זאת בעקבות המחיר היקר אותו דורשת מכבי ת"א עבורו - 150 אלך דולר.

גם לירן כהן ואיבן ראזיץ', ששוחררו מהקבוצה של אלי כהן, עורכים אימונים אישיים בקרית שלום. ראזיץ' מסרב לעזוב את הקבוצה עד שישלמו לו את כל שכרו עד לתום העונה, בעוד שכהן, שסרב לחתום על חוזה לשנתיים ו/או ללכת לבוררות שתקבע את מחירו, עשוי לערוך אימונים אישיים עד לסיום העונה, אז יהיה שחקן חופשי.

מכבי פ"ת והכח עמידר ר"ג מעוניינות להשאיל את כהן עד לסיום העונה, אך דמי ההשאלה ששתי הקבוצות מעוניינות לשלם עבור הקשר נמוכים בהרבה מאלה שדורשים הצהובים, ועומדים על 20 אלף דולר. גם בני יהודה הביעה התעניינות בשחקן, אך נראה כי כרגע הנושא ירד מהפרק.

צמד הסרבים, מיליאן מרדקוביץ' ומילאן מרטינוביץ' נחתו אמש בישראל לאחר שטיסתם מחופשת המולדת התעכבה בשל תנאי מזג אוויר קשים. השניים לקחו היום חלק בשני אימוני הקבוצה, מהם נעדרו יובל שפונגין, עומר פרץ, ליאור ז'אן ורועי דיין המתאמנים עם נבחרות ישראל, כמו גם מאמן השוערים שורה אובארוב שמשמש גם כמאמן שוערי הנבחרת. מחר יקבלו החניכים של אלי כהן יום חופש, ובימים רביעי וחמישי יתאמנו בשכונת התקווה בעקבות שזרוע דשא בקרית שלום.

הצהובים יערכו טקס פרידה חגיגי מהמנכ"ל היוצא, אלי דריקס, בתחילת חודש ינואר במלון קרלטון בת"א.

עדכון ראשון: 9:00
עדכון אחרון: 14:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully