וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב האישי של אנדרסון מול צסק"א

רומן רוזנבלט

24.12.2006 / 22:51

הקשר החיפאי ישחק נגד אחד מחבריו הטובים, דודו, שהחל עימו את הקריירה בברזיל. אולארה צפוי להיות כשיר למשחק הליגה נגד מכבי פ"ת

על רקע המפגש הצפוי בין מכבי חיפה לצסק"א מוסקבה במסגרת גביע אופ"א, פירסמה היום (ראשון) התקשורת הדרום אמריקאית כתבה על המפגש הצפוי ביו שני חברים טובים. מצד אחד, הקשר דודו סיארנסה מצסק"א, ואילו מן העבר השני שאבייר אנדרסון ממכבי חיפה, שהחלו את דרכם בצוותא בקבוצת ויטוריה באייה.

הקשר החיפאי מצוטט בכתבה כשאמר: "דודו הוא אחד החברים הכי טובים שלי בעולם הכדורגל ויהיה לי לכבוד לשחק מולו במשחקים הללו. עצוב לי שרק אחד מאיתנו יוכל להמשיך הלאה במסגרת הטורניר". גם חברו לא נותר חייב: "יש לי הערכה מאוד גדולה לשאבייר. למכבי חיפה יש קבוצה טובה מאוד. נצטרך להיות במיטבנו כדי לעבור אותם".

בינתיים מתחילים הירוקים להתכונן לקראת חלון ההעברות, שייפתח בעוד קצת יותר משבוע, כשעל הצוות המקצועי להחליט בהקדם אילו שינויים הוא מתכנן לעשות. הקבוצה תחזור להתאמן מחר (שני) לקראת המשחק מול מכבי פ"ת. בקבוצה ירצו להתאמן למפגש מול הקבוצה שממוקמת מעליהם בטבלה בראש שקט, כשהשוער ניר דוידוביץ', שיחזור לישראל, צפוי לקחת חלק באימון בצל העימות התקשורתי שהתפתח בינו לבין מאמן הנבחרת דרור קשטן. הבלם רפאל אולארה צפוי לשוב לאימונים ולהיות כשיר למשחק. המגן אדורם קייסי, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים בשל פציעה, יחזור להתאמן בהדרגה כשעדיין קשה להעריך אם יהיה כשיר למשחק.

משה הרוש, ממערכת "הארץ" מוסיף כי בימים הקרובים צפוי לנחות בארץ שחקן מניגריה, שהוזמן למבחנים במכבי חיפה. מבחינת חיפה, הגעתו של השחקן הזר היא חלק מההיערכות המחודשת שמתכוון לוי לבצע בחלון ההעברות של חודש ינואר. אם ירשים הוא עשוי לחתום על חשבון אחד הזרים שמתנדנדים ובמקרה כזה יקבלו הודעת שחרור מחיפה.

רביד גזל הוזמן למשחקה של נבחרת השלום, ביום רביעי בסביליה מול נבחרת כוכבי האזור. גזל יצטרף לשחקני מכבי חיפה, עבאס סואן ואלון חרזי, שהוזמנו כבר בתחילת החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully