וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקוצ'ה פספס את המטוס, ועשוי להיענש

רומן רוזנבלט

24.12.2006 / 22:38

חלוץ מכבי נתניה איחר את הטיסה, ההנהלה תדון בענישתו. תמיר כהן מתקרב, סוכנו של טוטואנה מכחיש כי החלוץ סיכם בפראלימני

מכבי נתניה תחזור היום (שני) להתאמן לאחר ארבעה ימי חופשה שקיבלו השחקנים. גלעד קצב, סוכנו של ג'ף טוטואנה, הכחיש את הפרסומים על כך שהשחקן סיכם בפראלימני, קבוצתו הקפריסאית של ניר קלינגר. קצב אישר כי ישנן ארבע קבוצות ישראליות המתעניינות בקונגולזי, כשאחת מהן היא מכבי הרצליה. לדבריו עדיין לא מתנהל מו"מ עם אף אחת מהקבוצות, וטוטואנה בכל מקרה לא יסגור בשום קבוצה עד סוף החודש.

בו בזמן ממשיכים בנתניה לחפש חיזוק. תמיר כהן, שקרוב לסיכום, צפוי להתחיל להתאמן בקבוצה ביום שלישי. המגעים עם לירן כהן, לעומת זאת, עדיין ללא כל שינוי ואין התקדמות בנושא.

בנתניה, כמו עוד כמה קבוצות נוספות, ממשיכים להמתין להחלטת מכבי חיפה בנוגע לעדן בן בסט, בו מעוניין המאמן אלי גוטמן כבר מספר שבועות. החלוץ מבנין, ראזק קומוטויוסי, שבצוות המקצועי לא היו מעוניינים בו, לא יגיע למבחנים בנתניה, כפי שפורסם לאחרונה, אלא להפועל כפר סבא, שהייתה זו שבימים האחרונים פעלה כדי להביאו לארץ.

אסף בן מוחא, ששוחרר בשבוע שעבר יחד עם ישראל זביטי וטוטואנה, צפוי להתחיל להתאמן היום בהפועל באר שבע מהליגה הלאומית. כזכור, גילי לנדאו, מאמן באר שבע, היה זה שהעניק לבן מוחא את ההזדמנות הראשונה שלו בבוגרים לפני כמה שנים. שני המשוחררים האחרים צפויים להמשיך ולהתאמן בקבוצה, כשטוטואנה צפוי להיות בסגל למשחק בשבת הקרובה מול מכבי תל אביב בגלל חסרונו של שכטר המורחק.

החלוץ הגנאי עבדל סאמד אוקוצ'ה, ששהה בחופשת מולדת, הודיע להנהלת הקבוצה כי הוא פספס את הטיסה שלו לארץ וצפוי לחזור לישראל רק ביום שלישי. מזואה אנסומבו, לעומתו, כבר חזר לארץ. בקבוצה טרם החליטו כיצד לפעול בעניין, ורק לאחר חזרתו של השחקן לישראל יתקיים בירור ותקבל החלטה כלשהי לגבי האיחור.

מאמן הקבוצה אלי גוטמן, שוחח אתמול עם יו"ר ההתאחדות איצ'ה מנחם והודיע לו כי לא ישחרר את איתי שכטר למשחק השלום במקום דדי בן דיין, מכיוון שלטעמו לחלוץ הצעיר לא מגיע פרס על ההרחקה שלו מול הפועל פתח תקוה.

נשיא הקבוצה, דניאל יאמר צפוי לחזור במהלך השבוע מנסיעת עסקים וייפגש עם הצוות המקצועי כדי להתעדכן ולדון שוב בנושא חיזוק הקבוצה. בשבוע הבא, כזכור, ייפתח חלון ההעברות.

הבטיחו לנתניה מגרש אימונים. עכשיו רוצים שהם ישלמו עליו (אסף אקרמן, "הארץ")

רק לפני שבוע הודיעה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, על הקמת מגרש אימונים חדש למכבי נתניה, אולם ל"ספורט הארץ" נודע כי העירייה דורשת מהמועדון לשלם עבור הקמת המתקנים, שעלותם הכוללת מוערכת ביותר משני מיליון שקלים.

על הקבוצה, דורשים בעירייה, לשלם על הקמת המתקנים, שתילת הדשא, גידור המקום והקמת התאורה.

בישיבת המועצה הקרובה מתכוונים מספר חברים לדרוש כי העירייה תישא בנטל התשלום. חבר המועצה אדיר בינימיני: "אין זה צודק שדניאל יאמר יצטרך להשקיע מכספו הפרטי לשם שרות אלמנטרי שעירייה צריכה לתת לתושביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully