וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדיו מונה למאמן צ'רלטון

24.12.2006 / 20:40

יחליף בתפקיד את לס ריד. אדאמס הודיע כי יעזוב את משרת עוזר מאמן פורטסמות, גרנט בהיכון. קסאנו שוחרר מריאל מדריד

לס ריד, מנג'ר צ'רלטון, הגיע היום (ראשון) יחד עם הנהלת הקבוצה להסכמה על סיום עבודתו במועדון. אלן פארדיו, שפוטר לא מכבר מווסטהאם, מונה במקומו.

צ'רלטון, הממוקמת במקום הלפני אחרון בליגה עם 12 נקודות ושלושה ניצחונות בלבד, הספיקה כבר להדיח לפני ריד גם את איאן דאווי. האחרון, שמונה בתחילת העונה במקום קרבישלי, פוטר בחודש נובמבר. את מקומו תפס עוזרו, לס ריד.

בתקופתו של ריד הצליחה הקבוצה הלונדונית להשיג ניצחון בודד בשמונה משחקים. בשבוע שעבר הפסידה הקבוצה ברבע גמר גביע הליגה לוויקומב מהליגה השנייה. משחק ההפסד אמש (שבת) למידלסברו היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת ההנהלה, שפיטרה את ריד ומינתה את אלן פארדיו, שחתם על חוזה לשלוש שנים וחצי בקבוצה. המנג'ר, שפוטר מקבוצתו של יוסי בניון, ווסטהאם, לא מזמן, ידריך את הקבוצה כבר במשחק הקרוב ביום רביעי, בדרבי הלונדוני נגד פולהאם.

אדאמס בורח, גרנט כבר מרחרח

עוזר מאמן פורטסמות, טוני אדאמס, הודיע היום כי הוא יתפטר מתפקידו בסיום העונה ושבקיץ הוא יחפש תפקיד כמאמן ראשי. אדאמס, בלם ארסנל ונבחרת אנגליה בעבר, הודיע כבר על החלטתו למאמן הארי רדנאפ. אדאמס הוא אחד מהאחראים לפתיחה המפתיעה של פומפי, ולעובדה שהקבוצה ספגה רק 17 שערים ב-19 משחקיה העונה.

"זה היה ההסכם המקורי בתחילת השנה ביני לבין הארי", אמר אדאמס, "להיות עוזר מאמן זה תפקיד מאוד מתסכל. אתה רק מציע הצעות, לא מקבל החלטות".

מי שבטוח בוחן מקרוב מאוד את ההתפתחויות בצוות המקצועי הוא היועץ הטכני של המועדון, הלא הוא אברהם גרנט. גרנט, מטבע הדברים, יקווה להתמנות לעוזרו של רדנאפ בעונה הבאה, על אף שאפשרות זאת טרם הועלתה בתקשורת האנגלית.

ליפי לא רוצה לאמן באנגליה, איטליה צריכה את טוטי

מאמן אלופת העולם איטליה במונדיאל האחרון, מרצ'לו ליפי, הכריז כי הוא לא מעוניין בקריירת אימון באנגליה. ליפי קושר למנצ'סטר יונייטד ליום שאחרי פרגוסון ולקבוצות בכירות נוספות, אבל פסל את האפשרות. "אני מאמן שאוהב גישה מאוד ישירה עם השחקנים שלו, ואני לא אוכל להשיג אותה אם איאלץ להשתמש במתורגמן", אמר ליפי.

"אני מודה שקיבלתי כמה הצעות מהפרמיירליג ומעוד מקומות מחו"ל, כמו יוון, טורקיה ורוסיה", המשיך ליפי, "אבל פסלתי את כולן. רק עוד חודשיים-שלושה אראה מה איתי". ליפי אף טוען כי לא סביר שיאמן במולדתו איטליה. "זה לא משאיר לי הרבה אפשרויות, כך שאני באמת לא יודע מה טומן לי העתיד", סיכם המאמן, "אני רק יודע שאני צעיר, בן 59, ויש לי עוד לפחות שלוש-ארבע שנים להיות על הקווים. אני אוהב את ההתרגשות הזאת".

* מאמן נבחרת איטליה הנוכחי, רוברטו דונאדוני, שוקל לזמן לסגל את קפטן רומא, פרנצ'סקו טוטי. טוטי, שנמצא בכושר מצוין, הודיע כי לא יחזור לסגל האיטלקי עד שהפלטינה תוסר מקרסולו בחודש ספטמבר.

אך דונאדוני מרגיש שטוטי הוא בגדר חובה לסגל לקראת המשחק מול סקוטלנד במארס. "אם הוא ימשיך לשחק ככה, לא תהיה לי ברירה אלא לזמן אותו", אמר המאמן, "אלא אם כן הוא מכריז כי הוא פורש מהנבחרת לגמרי, וזה סיפור אחר".

עוד התייחס דונאדוני לזימון אפשרי של נסטה וקסאנו. "אלסנדרו עבר פציעה קשה, והוא צריך לחזור לכושר משחק", אמר המאמן, "וקסאנו? הוא קודם צריך לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ריאל שחררה את קסאנו

ריאל מדריד הודיעה לשחקנה אנטוניו קסאנו כי הוא חופשי לעזוב את המועדון ולחפש לו קבוצה אחרת. ראשי הקבוצה הודיעו לכוכב האיטלקי, עוד בטרם יצא לחופשת חג המולד, כי הוא יכול לקיים משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בו.

מאמן ריאל, פאביו קאפלו, לא נותן לבן ארצו יותר מדי דקות משחק, במיוחד אחרי שמצלמות הטלוויזיה תיעדו מבקר את קאפלו לפני המשחק מול אספניול.

האפשרות הטבעית ביותר עבור קסאנו היא חזרה לרומא, קבוצתו הקודמת, ששילמה עליו סכום שיא כשקנתה אותו מבארי ועמה זכה באליפות. גם מילאן, שעוברת עונה רעה עם אנצ'לוטי, הוזכרה כמועמדת לקלוט את השחקן.

* פרננדו גאגו, שהצטרף לריאל מדריד, מספר כי הוא אוהד את הקבוצה מגיל צעיר. גאגו מספר כי השחקן האהוב עליו היה רדונדו הארגנטינאי, ולטענתו, "מאז שרדונדו עזב את מדריד היא איבדה את האיזון שלה במשחק השדה. זה שחקן שעושה סדר בכל קבוצה שהוא נמצא בה. אני לא אשכח את הבישול שלו באולד טראפורד, כשעבר שני שחקנים ומצא את ראול, שכבש", נזכר גאגו.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully