וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי לוי החל להתאמן באחי נצרת

יצחק סולומון

24.12.2006 / 14:58

בנצרת טוענים כי השוער ביקש לשמור על כושר בקבוצה, אבל גורם בכיר רמז כי הוא יוחתם במידה ולא יוגש נגדו כתב אישום

אושרי לוי, השוער המדובר ביותר בארץ בשבועיים האחרונים, פתח בדרך חדשה והחל להתאמן היום (ראשון) במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. בין הצדדים אין כל הבנות, ובנצרת אומרים כי "אושרי לוי ביקש בסך הכל לשמור על כושר והסכמנו". כזכור, לוי נחשד בהטיית משחקים ושוחרר מקבוצתו הקודמת, הפועל כפר סבא.

יחד עם זאת מודים במכבי אחי נצרת בחדרי חדרים: "אושרי לוי בהחלט בא בחשבון מבחינתנו ואם יווצרו התנאים המתאימים נשמח לצרף אותו בקבוצה. כשאותו גורם בכיר באחי נצרת אומר "יווצרו התנאים", הוא מסביר: "אם המשטרה לא תגיש נגדו כתב אישום".

מאמן אחי נצרת, שמעון הדרי, תושב קרית שמונה במקור, זוכר חסד נעורים לשוער מחצור הגלילית השכנה. "אושרי לוי הוא שוער מצויין שכל עוד לא הוכחה אשמתו הוא חף מפשע מבחינתנו. בקריירה שלי ראיתי לא מעט פרשיות שהתפוצצו ברעש גדול, אבל אחר כך התברר שלא היה כלום מאחוריהן. שהתקשורת ניפחה בלון שהתפוצץ לכולם בפנים".

יצויין כי שחקנים מנצרת עילית, וכן מאמן הקבוצה בעבר, מוטי איווניר, נחקרו בשבוע שעבר במשרדי חברת החקירות וייצמן- יער, על השערים המוזרים שספג אושרי לוי במשחק דרבי לפני ארבע שנים, בו הפסידה נצרת עילית ויצאה מהמרוץ לליגת העל, בעוד שמכבי אחי נצרת רשמה בסיום אותה עונה עלייה היסטורית לליגת העל.

יש לציין כי במכבי אחי נצרת מחפשים מחליף לשוער קובי שאלו, שמתחילת העונה דורש לעזוב, אבל נענה בשלילה בהעדר שוער מחליף. לאחרונה הציע שאלו לוותר על שתי משכורות ובתמורה להשתחרר מהקבוצה. והיה ואושרי לוי יהיה זמין, בנצרת לא יהססו לסגור איתו ולשחרר את שאלו, שלא מסתיר בכל פורום אפשרי את חוסר התלהבותו מהנעשה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully