וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקלאר פוטר, פאניקה בבית"ר

אסף שקד

24.12.2006 / 14:32

הבעלים של בית”ר ירושלים, ארקדי גאידמק, הודיע ליו”ר הקבוצה, ולדימיר שקלאר, על עזיבתו. אלי ארזי, מפקד מרחב ירקון לשעבר, מועמד להחליפו. גם רובוביץ', שפיגל ופרצלינה מועמדים להצטרף. חשש בהנהלה מניקוי אורוות. אחד השחקנים: ”זה קרה כמה חודשים מאוחר מדי”

ולדימיר שקלאר, יו"ר בית"ר ירושלים, סיים היום (ראשון) את תפקידו בקבוצה לאחר שהבעלים, ארקדי גאידמק, הודיע לו על פיטוריו. שקלאר, בעבר יו"ר איגוד הסיף, הובא על ידי גאידמק בעונה שעברה והחליף את מאיר פניג'ל. הוא ספג לא מעט ביקורות במהלך כהונתו על אופן הניהול בבית"ר ירושלים, במיוחד אחרי מינויו של אוסי ארדילס לאימון הקבוצה. זה לא סוד שאוהדי הקבוצה פעלו כבר מזמן להדחתו של שקלאר ונראה שגאידמק הגשים לרובם את המשאלה עם סיום חג החנוכה.

מחליפו המיועד של שקלאר הוא אלי ארזי, מפקד מרחב ירקון לשעבר. שם קצת יותר מוכר בעולם הספורט שקיבל הצעה להיכנס לנעליו של שקלאר, הוא גיורא שפיגל. גם שמו של ניר פרצלינה עלה. מועמד נוסף הוא אודי רובוביץ', בלם וקפטן המועדון בשנות השישים והשבעים, שקיבל גישושים עוד בתקופת שקלאר. בראיון לתכנית הספורט של רדיו ירושלים אמר הערב רובוביץ': "במידה ובית"ר תקים מועצת מנהלים, אסכים להתמנות לתפקיד".

"המהלך ייתן לנו יותר שקט"

הידיעה על הפיטורים הפתיעה את שחקני הקבוצה. חלקם קיבלו את הידיעה בשמחה, אך היו כאלה שקיבלו את ההודעה בהלם ואף התקשרו לבכירים במועדון לברר האם הידיעה נכונה. הפאניקה הגדולה ביותר השתררה במשרדים בגבעת שאול. חלק גדול מהעובדים, המזוהים עם היו"ר, כבר החלו לגשש לגבי עתידם בקבוצה, כשבין היתר נכלל ברשימה הסמנכ"ל, נתן חבני.

אחד השחקנים הבכירים אמר היום: "זה צעד מאוד מפתיע, ולמען האמת הוא לא מגיע בזמן. אנחנו נמצאים באמצע העונה וזעזוע כזה יכול לגרום רק לנזק. אני לא יודע בדיוק מה יקרה בעתיד, אבל אני בטוח שיהיו המון שינויים ויהיו כאלה שייהנו מהפיטורים וכאלה שיסבלו מכך. לא מספיק שגם ככה היה עלינו לחץ אדיר מאז תחילת העונה, הרי שכעת נוצר מצב הרבה יותר רגיש ומלחיץ. אני מקווה שהאנשים החדשים שיגיעו יידעו לתת לנו השחקנים את השקט בשביל לקחת את האליפות".

אחד השחקנים שכן היה מרוצה מהפיטורים של שקלאר, הסכים לומר כי "זה היה כמה חודשים מאוחר מדי. ולדימיר נכשל בעבר במספר מקרים והיה צריך לעזוב מיוזמתו. התזמון אולי מפתיע, אבל המהלך הזה היה חייב להיעשות. אני מקווה שארקדי ימשיך את ניקוי האורוות ויפטר את שאר האנשים שיושבים בגבעת שאול ומזיקים לקבוצה. מבחינת השפעה עלינו השחקנים, אני לא חושב שצריכה להיות השפעה. להפך, כנראה שזה ייתן לנו יותר שקט ויגיע לכאן יושב ראש שמבין באמת מה זה כדורגל ולא אחד שלא מבין כלום".

אחד העובדים החוששים לעתידו אמר היום: "זה מצב לא קל בכלל, סביר להניח שעכשיו יהיה ניקוי גדול במשרדים והרבה אנשים ימצאו את עצמם בבית. למען האמת, לא חשבנו שהזעזוע הזה יגיע כל כך מהר, היינו בטוחים שנסיים את העונה כמו שצריך. אני מקווה מאוד שמי שיחליף את ולדימיר יידע לשמור על המערכת ולא יבצע זעזועים רבים, כי בטווח הרחוק זה יכול רק לפגוע בנו".

גל אלברמן אמר לוואלה! ספורט: "זה בהחלט מפתיע, אבל אנחנו השחקנים חייבים להסתכל קדימה ולעשות הכל בשביל שהמועדון יצליח. אני סומך על ארקדי גיאדמק שימשיך להעמיד לרשותנו את התנאים הטובים ביותר בשביל שנזכה בתארים. כרגע אין לנו כל כך מה להגיד, אנחנו חייבים לקבל כל החלטה של המועדון ולקוות שלקבוצה תהיה הצלחה בכל מצב ובכל סיטואציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully