וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת מסירה את הגדרות ב"אורווה"

24.12.2006 / 12:08

בקבוצה החלו בעבודות שיושלמו עד סוף השבוע. השחקנים יצאו למחנה אימונים. אופיר עזו עדיין מתנדנד, שי דוד יעבור לבני סכנין

במכבי פתח תקווה משלימים בימים אלה את העבודות להסרת הגדרות המפרידות בין האוהדים למשטח הדשא. ההערכה היא שעד סוף השבוע הנוכחי יוסרו כל הגדרות. עד כה הוסרו הגדרות המפרידות בין היציעים 1,2 ו-3 לבין הקהל. דווקא היריבה העירונית, הפועל פתח תקווה, תהיה זו שתשחק ראשונה במגרש ללא גדרות כשתארח בסוף השבוע את אלון חזן ומ.ס אשדוד.


המאמן, גיא לוזון, ממשיך לצפות בקלטות של שחקנים אך טרם החליטה הקבוצה להוציא ויזה לשחקן זה או אחר. יתכן כי הקשר אופיר עזו, שלא זכה לאשראי רחב העונה, ישוחרר. הסיכויים שיעזוב יגדלו אם לירן כהן, בו מעוניינת גם מכבי נתניה, יחתום בקבוצה. בקבוצה טוענים כי הסיכויים שכהן יחתום נמוכים.


הקבוצה עורכת מחנה אימונים. המחנה התחיל היום (ראשון) בשעות הבוקר ויסתיים מחר. השחקנים ילונו במלון "דן אכדיה" בהרצליה פיתוח. לקראת המשחק מול מכבי חיפה (מוצ"ש, 19:10, קריית אליעזר), בקבוצה מאמינים שהמחנה יקנה לשחקנים מעט שקט ויתרום לגיבוש החברתי. שניים מתוך ארבעת הזרים של הקבוצה לא ישתתפו היום במחנה. מדובר בפטריק סופו (יחזור מחר מחופשה), שצפוי לחזור לאימונים השבוע בצורה הדרגתית, ובבלסינג קאקו (יחזור ביום רביעי מחופשה).

הקשר שי דוד (21), שלא מצא את מקומו בסגל של גיא לוזון, יצטרף כנראה לבני סכנין מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully