וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות צפויות באנגליה: ריצ'ארדס לצ'לסי, הארגריבס ליונייטד

24.12.2006 / 11:40

מוריניו מעוניין לחזק את ההגנה וצפוי לשחרר את שון רייט פיליס למנצ'סטר סיטי, בטרייד. יונייטד סיכמה על מחירו של קשר באיירן, 12 מיליון ליש"ט

בצ'לסי עדיין מתכוננים לטרייד הגדול של חודש ינואר והשמועות בסטמפורד ברידג' מדברות על עיסקה שתביא לצ'לסי את מיקה ריצ'ארדס במקומו של שון רייט פיליפס. כזכור, צ'לסי העבירה אליה את רייט פיליפס ממנצ'סטר סיטי תמורת 21 מיליון פאונד, כעת היא מעוניינת להחזיר אותו לקבוצתו הקודמת ולהביא משם את ריצ'ארדס.

ז'וזה מוריניו מעוניין לחזק את ההגנה שלו וכמו זה נראה, מיקה ריצ'ארדס בן ה-18, שנבחר לשחקן ההגנה הצעיר הטוב באנגליה, יכול למלא את החלל שחסר לו. בנוסף, מנג'ר הסיטי סטיוארט פירס כבר התבטא בעניין רצונו לראות את שון רייט פיליפס בחזרה בקבוצתו.

היריבה הגדולה של צ'לסי ומוליכת הפרמיירליג כיום, מנצ'סטר יונייטד, מתכוונת להתחזק באואן הארגריבס בפתיחת חלון מועד ההעברות. לפי פירסומים באנגליה, ראשי היונייטד סיכמו עם באיירן מיכן על העברתו של הארגריבס תמורת 12 מיליון פאונד.

דרוגבה: "אני צריך להיות שחקן השנה"

עונת הכדורגל באנגליה עוד לא הגיעה לחצי הדרך, אבל לדידייה דרוגבה מצ'לסי אין ספק. "אני צריך להיות שחקן השנה באנגליה. אם לא אבחר אני אתאכזב מאוד", אמר החלוץ מחוף השנהב.

דרוגבה שכבר כבש 17 שערים העונה הוסיף: "אני חווה בימים אלה את הרגעים הגדולים ביותר בחיים שלי. הכל חיובי וזה פשוט נפלא. האם אני השחקן מספר 1 בעולם? אני לא בטוח, אבל זה אפשרי".

אברמוביץ' מאמין בשחקני האקדמיה

רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, התראיין לעיתון "אובזרבר" וסיפר בין השאר על שאיפותיו מהתוצרת של אקדמית הכדורגל בצ'לסי, אותו מקום שבו העביר את העונה האחרונה בן סהר שלנו.

"המטרה שלנו היא לקדם שחקנים מהאקדמיה לקבוצה הבוגרת. השקענו בהם המון ואני מקווה שהם יביאו תוצאות", אמר אברמוביץ' והוסיף: "בעתיד נבזבז פחות כסף בתקופת ההעברות".

אברמוביץ' גם דחה את הטענות לפיהן נהג להתערב בהחלטות המקצועיות של המנג'ר ז'וזה מוריניו. אחת מהן, כך פורסם בעבר, הייתה הבאתו של אנדריי שבצ'נקו לסטמפורד ברידג'. "אני לא יכול להגיד שבכלל אין לי חלק בקניית שחקנים, אבל החלק שלי הוא בוודאי קטן יותר מזה של מוריניו. לא יכול להיות שיהיה שחקן בקבוצה שאני הייתי מעוניין בו והוא לא".

אברמוביץ' גם ניסה להרגיע את האוהדים והודה שהוא לא מתכוון לנטוש את המועדון: "אנשים שהכירו אותי אמרו שיספיקו לי אליפות או שתיים כדי שיימאס לי מהקבוצה. כל משחק מרגש אותי יותר ויותר".

פרגוסון נגד מוריניו, פרק 3,076

* מאמן מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון הקניט את מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו, וכינה אותו "שקרן". הפורטוגלי טען שהמיליונרים יהיו במקום הראשון בפרמיירליג לפני חג המולד, ומכיוון שלא כך הם הדברים (יונייטד עדיין מוליכה את הטבלה), פרגי בחר להקניטו.

* עוד אמר פרגוסון כי לציבור הבריטי נמאס מצ'לסי והעם רוצה אלופה חדשה. "אפילו נהגי המוניות בלונדון אומרים לי שהם מקווים שאנחנו נזכה בתואר", אמר פרגוסון.

* ז'וזה מוריניו וארסן ונגר הוזהרו על ידי ההתאחדות האנגלית, שדורשת מהם לא לצאת מהשטח שמוקצב למאמנים. לפני משחקי חג המולד, ההתאחדות מאיימת על המאמנים בעונשים חמורים, כמו השעיה עד סוף העונה מהספסלים או איסור להיכנס לחדרי ההלבשה לפני משחקי הקבוצות.

* מאמן ניוקאסל, גלן רודר, הודה כי קבוצתו מתעניינת בכישרון הצעיר גארת' בייל מסאות'המפטון. עוד נטען כי גם היונייטד רוצה את השחקן, ושוקלת להשאילו לסאות'המפטון עד שיבשיל קמעה. בנוסף, היונייטד עשויה לקנות מיריבתה העירונית את ג'ואי בארטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully