וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי ירד מאופציית סטרן ג'ון

אסף שקד

24.12.2006 / 9:52

המאמן צפה בחלוץ והתאכזב מיכולתו: "לצערי הוא רחוק ממה שציפיתי". בני יהודה לבית"ר: "200 אלף דולר תמורת ראובן עובד"

יוסי מזרחי, מאמנה של בית"ר ירושלים, צפה אתמול (שבת) במשחק בין קובנטרי ללוטון, במטרה לעקוב אחרי החלוץ הטרינידדי סטרן ג'ון. בסיום המשחק (1:3 ללוטון), החליט המאמן הירושלמי לרדת מהאפשרות לצרף את השחקן לבית"ר. מזרחי: "החלטתי לוותר על השחקן, עקב יכולת לא משכנעת שלו. הגעתי לכאן במטרה לראות חלוץ ברמה גבוהה, שימלא את המשבצת החסרה בבית"ר, אך לצערי הוא רחוק ממה שציפיתי ולכן הוא יורד מהרשימה".

למעשה מזרחי מקיים שבוע של חיפושים אחרי חלוץ שיחליף את כריסטיאנו פביאני. מבחינתו של מזרחי החיפושים עד עתה נחלו אכזבה, וגם הסיכויים שאסטבן סולארי הארגנטינאי יצטרף למועדון לא נראים גבוהים.

ובינתיים נחת כריסטיאן פביאני בארגנטינה. מיד לאחר נחיתתו קיבל החלוץ שתי הצעות רציניות. האחת מדפורטיבו לה קורוניה, קבוצתו של דודו אוואט בליגה הספרדית, והשנייה מרוסאריו סנטרל הארגנטינית. בשבוע הקרוב יבחן השחקן את האפשרויות העומדות בפניו, כשהמטרה העיקרית שלו היא להגיע למועדון הפאר הספרדי.

שגיב ברעם, ממערכת וואלה! מוסיף כי קשר בית"ר ירושלים, מילובאן מירוסביץ', הוזמן על ידי מאמן נבחרת צ'ילה, נלסון אקוסטה למשחק הידידות של הנבחרת מול נבחרת חבל אראגון (הממוקם בספרד, בדומה לקטאלוניה למשל) בעוד מספר ימים בסראגוסה, אך נתקל בסירוב של יוסי מזרחי לשחררו. בצ'ילה דווח כי הנהלת בית"ר הסכימה לשחרר את הקשר, אך כאמור, מזרחי הטיל וטו. עבור מירוסביץ' מדובר במכה לא קטנה, שכן אקוסטה התעלם ממנו במשך תקופה ארוכה, וכעת אחרי שקיבל סופסוף הזדמנות, הוא לא יוכל להוכיח את עצמו.

משה בוקר מ"הארץ" מוסיף: בינתיים, בבני יהודה ממתינים לפנייה רשמית מבית"ר בנוגע לקשר ראובן עובד. בקבוצה כבר החליטו אילו תנאים יציבו לבית"ר אם תרצה את עובד, ואמרו אתמול: "אנחנו רוצים את רוני גפני, אבירם ברוכיאן ופינטו. אם בית"ר תרצה את עובד בלי להעביר אלינו שחקנים, שישימו צ'ק של 200 אלף דולר".

עדכון ראשון: 23.12.06, 21:51
עדכון אחרון: 24.12.06, 09:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully