וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון: "התרגלתי למדים של דנבר"

23.12.2006 / 16:01

AI כבר מרגיש בבית בקבוצתו החדשה. רשארד לואיס ייעדר כחודשים, קרסטיץ' גמר את העונה, שחקן הבולס נפצע בקטטה ב- NBDL

"אני רק רוצה לעזור ולהשתלב", אמר אלן אייברסון לאחר משחקו הראשון במדי דנבר נאגטס, בו הפליא עם 22 נקודות ו-10 אסיסטים, שעתיים אחרי נחיתת מטוסו בקולורדו.

העיר דנבר צהלה ושמחה לקראת בואו של הגארד מפילדלפיה, אבל אייברסון עצמו ניסה לשמור על פאופורציות: "רק עליתי על הפרקט ושיחקתי כדורסל. המאמן יודע כמה אני תחרותי והוא נתן לי לשחק".

כשנשאל אייברסון אם היה לו מוזר ללבוש את מדי דנבר, ענה "התשובה": "אהבתי את המדים של דנבר עוד כששיחקתי נגדם ותמיד אמרתי שיש להם את המדים הכי יפים בליגה. אולי אשמע מטורף, אבל כבר התרגלתי למדים של דנבר".

למרות נסיעה מפרכת של כמעט שעתיים משדה התעופה למגרש ועוד אחרי טיסה, מצא השחקן את האנרגיות מאוהדי הנאגטס, כדי לתת את הכל על הפרקט. "זה כל מה שאני רוצה - שיקבלו אותי ושאשתלב מהר כדי לתת לדנבר את כולי".

לאחרונה מספר פרשנים בארה"ב טענו כי בואו של אייברסון דווקא יפגע בדנבר ובכוכבה כרמלו אנתוני (המרצה עונש הרחקה עקב תקרית המכות נגד ניו יורק ניקס, בה היה מעורב). התשובה ענה גם לזה: "חכו ותראו, הרבה פרשנים יווכחו בטעותם. אני הולך לשחק כמו שאני יודע, כרמלו אנתוני ישחק כמו שהוא יודע וכל אחד משאר השחקנים ישחק את המשחק שלו ואנו צריכים לערבב את כל זה כדי ליצור קבוצה אלופה".

מאמנו החדש ג'ורג' קארל בהחלט התרשם ממשחקו הראשון של הכשרון הגדול בקבוצתו, וסיכם: "הוא שיחק עם הרבה להט ואומץ".

רשארד לואיס ייעדר כחודשים משורות סיאטל

רשארד לואיס, הפורוורד של סיאטל סופרסוניקס, ייעדר כחודשים בשל פציעה בידו. לואיס, שחקן אולסטאר 2005, נפגע במשחק שנערך ביום רביעי מול דאלאס מאבריקס ובדיקת ה-MRI שעבר אמש (שישי) לא בישרה שהשחקן ייאלץ לעבור ניתוח בגיד ידו. עתה סיאטל תצטרך להסתדר ללא 21.9 הנקודות ו-6.8 הריבאונדים שתרם לואיס מדי ערב בעונה הנוכחית.

בחוזה של לואיס, אותו יסיים בסוף העונה, מופיע תמריץ בשווי 2.4 מיליון דולר במקרה של בחירה למשחק האולסטאר, מה שאומר שהפציעה הזו תעלה לו הרבה כסף, שכן לפי יכולתו העונה (22 נקודות ב-49 אחוזים מהשדה, 40 מהשלוש ו-90 מהקו, פלוס 7 ריבאונדים) הסיכויים שלו להגיע למשחק הכוכבים, שייערך הפעם בלאס וגאס, היו גבוהים מאוד.

ננאד קרסטיץ' גמר את העונה

ננאד קרסטיץ', הסנטר של ניו ג'רזי, נפצע בברכו השמאלית במהלך הרבע השלישי של ההפסד ללייקרס, והקבוצה הודיעה שבעקבות קרע ברצועות הוא יחמיץ את שארית העונה.

"ניסיתי להסתובב ואז שמעתי 'פופ' מכיוון הברך", אמר קרסטיץ', שמתחילת העונה הפגין יכולת מרשימה עם 16.9 נקודות ו-6.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. היום (שבת) עבר השחקן בדיקת MRI שאיבחנו את ה"פופ" ששמע מהברך כפציעה שמצריכה ניתוח, שאחריו תקופת החלמה ארוכה. מייקי מור אמור לתפוס את מקומו בחמישייה.

חדשות נוספות:

* אמצעי תקשורת בארה"ב מדווחים שהג'נרל מנג'ר של פילדלפיה, בילי קינג, שוקל להעביר את אנדרה מילר, שהגיע בתמורה לאייברסון יחד עם ג'ו סמית', לקבוצה שמועמדת לאליפות. הסיבה הרשמית היא החשש שמילר לא יציג יכולת שיא בקבוצה שלא הולכת לשום מקום, אבל בין השורות ניתן להבין שהסיקסרס מקווים להיות הקבוצה הגרועה בליגה, כדי להגדיל את הסיכויים שלהם לקבל את הבחירה הראשונה בדראפט, שתניב את גרג אודן. הסיוע שיביא עמו מילר, לפי קו המחשבה הזה, רק יפריע.

* מרטינאס אנדרוסקביצ'יוס, שחקנה של קבוצת הדקוטה וויזארס מליגת ה- NBDL, נפצע שלשום בצורה קשה בקטטה עם חברו לקבוצה, אווי סטורי, במהלך אימון. סטורי, בעל עבר ב- NBA במדי הנטס והוויזארס, הכניס לאנדרוסקביצ'יוס סנוקרת רצינית במהלך ויכוח אליו נקלעו במהלך האימון, ושלח את הלליטאי הענק (2.18 מ') לחדר המיון.

"יש לו שבר בגולגולת, זעזוע מוח חמור ושטף דם של שני ס"מ בצד השמאלי של המוח", סיפר סוכנו של השחקן. "הרופאים חוששים מהתקפים. ממה ששמעתי, אחרי שקיבל את האגרוף הוא נפל בבת אחת על החלק האחורי של ראשו".

סטורי הושעה עד הודעה חדשה, ועתידו בליגה נמצא בספק.

אנדרוסקביצ'יוס, שהזכויות על שירותיו שייכות לשיקגו בולס לאחר שנבחר במקום ה-44 בדראפט ע"י אורלנדו ב-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully