וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מחפשים מתנות לחג

24.12.2006 / 6:27

במחזור הלפני אחרון יהיו הרבה מפגשים מעניינים: פילדלפיה בדאלאס, הג'איינטס נגד הסיינטס, דנבר-סינסינטי. אוקלנד-קנזס סיטי 20:9

חג המולד בא עלינו לטובה, בפורמט קצת שונה של משחקים, כשהמפגש בין דאלאס לפילדלפיה, שעשוי להבטיח לקאובויס את ראשות ה-NFC מזרח, יתקיים בחצות בין שני לשלישי, לפני המאנדיי נייט האמיתי והמרעיש - מיאמי מול ניו יורק ג'טס. משחק אחד מאחורינו, זה שבו עשתה גרין ביי צעד לכיוון הפלייאוף אחרי ניצחון 7:9 על מינסוטה. מבחינת הימורים, שבוע עגום במיוחד של 7 מ-16 (בחיים, בחיים לא מהמרים יותר על הג'איינטס המסריחים. בחיים!), אבל מבחינת שידורים? ללקק את האצבעות.


METV:

20:00: ג'קסונוויל - ניו אינגלנד

23:15: דנבר - סינסינטי (וואו!)


FOX:

20:00: ניו יורק ג'איינטס - ניו אורלינס (וו-הו!)


ESPN:

00:00, בין שני לשלישי: דאלאס - פילדלפיה (יי-הה!)

3:30, בין שני לשלישי: מיאמי - ניו יורק ג'טס

ביג איזי? לא ממש (שעה ראשית - 20:00)

המחזור נפתח כבר הלילה (בין שבת לראשון)
כשקנזס סיטי (7:8) זכתה בניצחון צפוי באוקלנד (13:2) 9:20. הצ'יפס כבר ראו את עצמם בפלייאוף, עד שהגיעה סדרת הפסדים מזעזעת, אבל משחק ריצה מצוין של לארי ג'ונסון (135 יארד ב-31 גיחות וטאצ'דאון) וכצפוי, הגנה טובה מול האין התקפה של הריידרס קטעו את התקופה הלא טובה בניצחון. 226 יארד, שני איבודים באוויר ושניים על הקרקע לאנדרו וולטר האומלל באוקלנד.


ניו יורק ג'איינטס (7:7) - ניו אורלינס (5:9)

משחק חזק מאוד במדולנדס (שאנחנו נקבל בלייב). הסיינטס כבר זכו ב-NFC דרום למרות הפסד ביתי לוושינגטון, בזכות ההפסדים של קרוליינה ואטלנטה. הג'איינטס סיבכו את עצמם כהוגן עם ההפסד הביתי לפילדלפיה, כשהפסד במשחק הזה יכניס אותם לבור עמוק במיוחד. ייתכן גם שניו יורק תיאלץ להסתדר בלי הרץ האחורי ברנדון ג'ייקובס, וזה יכול להיות רע מאוד מבחינתה, כי כמו שראינו בשבוע שעבר - אי מיצוי ההזדמנויות ברד-זון היה בעוכריה. ג'ו הורן ייעדר בניו אורלינס.

התחזית: לא מהמרים על הג'איינטס. ניצחון לסיינטס


פיטסבורג (7:7) - בולטימור (3:11)

מן המתים חזרו הסטילרס, שאם לא ההפסד המיותר ההוא באוקלנד לפני חודש וחצי, היו היום בעמדה מצוינת לפלייאוף. היריבות בין פיטסבורג לבולטימור חוצה גבולות מאז תחילת המילניום, ולשתי הקבוצות יש על מה לשחק. הסטילרס עדיין חושבים על ינואר, הרייבנס מקווים לפתוח אותו עם שבוע חופש. הם בבעיית טייט אנדים, כשטוד היפ ודניאל ווילקוקס עלולים להיעדר. סטיב מקנייר לא נמצא ברשימת הפצועים וישחק.

התחזית: אוי, קשה. ניצחון לסטילרס


אטלנטה (7:7) - קרוליינה (8:6)

הפאלקונס מסריחים את השועלים, אבל עדיין עם סיכויי פלייאוף, בעוד שאצל הפנת'רס העניין הרבה פחות מתאורטי. ג'ייק דלהום שוב לא ישחק בקרוליינה, שתסתדר עם כריס ווינקי בעמדת הקוורטרבק. נכון לעכשיו לאטלנטה שוויון במרוץ עם הג'איינטס לפלייאוף, כשניו יורק עוקפת אותה בזכות הניצחון בג'ורג'יה דום לפני כחודש וחצי.

התחזית: אחרי ההפסד המביש 37:3 לפיטסבורג, לפנת'רס אין מה למכור. ניצחון לפאלקונס


דטרויט (12:2) - שיקגו (2:12)

כשמדברים על משחק קצוות, זו ההגדרה. הקבוצה המזוויעה מדטרויט פוגשת דובים שבעים, שהבטיחו את הביתיות לכל אורך הדרך בפלייאוף. הרבה פציעות בשיקגו, ולאבי סמית' (מוקדש לקורא אריאל גרייזס) בוודאי יתן מנוחה לתומאס ג'ונס, ניית'ן וואשר וצ'רלס טילמן.

התחזית: עדיין, עם הפציעות, הדובים קבוצה טובה בהרבה. שיקגו

טרף קל לאינדי

יוסטון (10:4) - אינדיאנפוליס (3:11)

הקולטס יצאו מהפאנק בשבוע שעבר עם מפגן הגנתי מרהיב מול סינסינטי. למשחק ביוסטון הם יעלו עם ג'וזף אדאי, למרות פציעת קרסול, מה שייתן תוספת כוח במשחק הריצה מול ההגנה העלובה של הטקסאנס. יוסטון חוזרת אחרי תבוסה משפילה לניו אינגלנד, ולא צפויה לעצור את פייטון מאנינג וחבריו, שרצים בצמוד לבולטימור במאבק על הזכות לשבוע חופש בפלייאוף.

התחזית: ניצחון לאינדי


ג'קסונוויל (6:8) - ניו אינגלנד (4:10)

איכשהו הפטריוטס המזעזעים נמצאים במיקס של קבוצות שרוצות את שבוע החופש. די מבחיל, אבל זה מה יש. מבחינת ג'קסונוויל, היא שוב לא הצליחה לנצל מומנטום וחזרה מנאשוויל עם הפסד. הג'אגוארס הפסידו העונה בבית רק ליוסטון, ועברו קבוצות חזקות ממנה, כמו אינדיאנפוליס ופיטסבורג. פרד טיילור לא ישחק בג'קסונוויל.

התחזית: גם ניו אינגלנד תשאיר את ה-W בצפון פלורידה. ניצחון לג'קסונוויל


בפאלו (7:7) - טנסי (7:7)

אולי זה נשמע מוזר, אבל שתי הקבוצות האלה חיות ונושמות סיכויי פלייאוף, אחרי שנראה היה שכל שתכוונה אליו יהיו כמה בחירות דראפט גבוהות. הטייטאנס מגיעים אחרי חמישה נצחונות רצופים ועם הרבה ביטחון, אבל ב"רלף ווילסון" יהיה להם קשה, כי גם הבילס בגרוב די רציני. משחק מאוד מעניין, שהמנצחת בו תוכל להמשיך לחלום.

התחזית: ניצחון לבפאלו


סט. לואיס (8:6) - וושינגטון (9:5)

הרדסקינס החזירו לעצמם הרבה מהכבוד האבוד עם תצוגת הגנה משובחת בניו אורלינס. הראמס נראו מצוין באוקלנד, אבל כל אחד נראה מצוין נגד הריידרס. הליינבקר מרקוס וושינגטון לא ישחק בוושינגטון, הגארד אדם טימרמן בסימן שאלה בסט. לואיס.

התחזית: ניצחון לראמס


קליבלנד (10:4) - טמפה ביי (11:3)

הבאקנירס כמעט שחוללו סנסציה בשבוע שעבר בשיקגו, אבל הפסידו בגלל שער שדה בהארכה. קליבלנד מחכה שהעונה תיגמר, ובינתיים נותנת לדרק אנדרסון לצבור ניסיון. הרץ המאכזב קארנל וויליאמס לא ישחק בטמפה ביי, טים רטאי יפתח בעמדת הקוורטרבק במקום ברוס גראדקובסקי.

התחזית: ניצחון לקליבלנד

העיניים נשואות למייל היי (שעה ראשית: 23:05-23:15)

דנבר (6:8) - סינסינטי (6:8)

איזה משחק עצום צפוי לנו ב"מייל היי". הברונקוס שברו שרשרת של ארבעה הפסדים עם ניצחון באריזונה, הבנגאלס גדעו רצף הפוך של ארבעה נצחונות עם הפסד באינדיאנפוליס. התקפת המחץ של קרסון פאלמר, רודי ג'ונסון וצ'אד ג'ונסון תיתקל בצ'אמפ ביילי, מגן הפינה המצוין שבשבוע שעבר חטף שלושה כדורים. הרבה אקשן יהיה במשחק, שבו המפסידה תאבד חלק ניכר מסיכויי הפלייאוף שלה.

התחזית: ניצחון לסינסינטי


סיאטל (6:8) - סן דייגו (2:12)

גם זה יהיה משחק חזק, כשהסיהוקס ינסו לעשות מה שאף אחד לא ממש הצליח העונה: לעצור את לדניאן טומלינסון המצוין. זה יהיה גם מאבק ראש בראש בין טומלינסון, המחזיק בשיא NFL של 31 טאצ'דאונים לעונה, לבין האיש ששבר אותו רק בשנה שעברה - שון אלכסנדר, עם 28. ניצחון יבטיח כמעט סופית לצ'ארג'רס את שבוע החופש בפלייאוף, הפסד יסבך מאוד את הסיהוקס, אלא אם הניינרס יפסידו בבית, מה שיבטיח לסיאטל את אליפות ה-NFC מערב.

התחזית: קשה מאוד להמר, אבל נלך על הצ'ארג'רס


סן פרנסיסקו (8:6) - אריזונה (10:4)

כן כן, שמעתם נכון. ניצחון של הניינרס והפסד של הסיהוקס יקנה לסן פרנסיסקו נקודות במאבק על ראשות בית ה-NFC מערב. ולמרות הכל, הם לא יכולים להרשות לעצמם לזלזל בחבר'ה מהמדבר, שבשנים האחרונות יוצאים עם ידם על העליונה מהרבה מפגשים בין השתיים. פריסקו תקווה ליום גדול נוסף של הרץ האחורי פרנק גור, שהוא בעצם ההתקפה שלה.

התחזית: ניצחון לניינרס

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יום שני הגדול

דאלאס (5:9) - פילדלפיה (6:8) - חצות בין שני לשלישי

בתוך חג המולד שילבה ה-NFL משחק ענק בין שתי קבוצות שיכולות להבטיח לעצמן הרבה שקט נפשי לקראת ינואר. צריך לקרות משהו מוזר מאוד כדי שהקאובויס לא יזכו בבית, אבל על מנת להבטיח שלא יהיו הפתעות, הם צריכים לעבור את ג'ף גארסיה העיקש. גארסיה הוביל את האיגלס לשלושה נצחונות רצופים, ופילי נראית מצוין תחתיו. מהצד השני, טוני רומו נכנס לפרובול אחרי חצי עונה מצוינת, ובניצחון באטלנטה הכניס יחד איתו את החברים מדאלאס לינואר.

התחזית: חזק מאוד. ניצחון לקאובויס


מיאמי (8:6) - ניו יורק ג'טס (6:8) - מאנדיי נייט, 3:30

הג'טס צריכים לנצח את המשחק הזה כדי להתקדם אל עבר הפלייאוף, אבל יש להם רשימת פצועים ארוכה מאוד, שכוללת את הרץ האחורי סדריק יוסטון והתופס לברניוס קולס. מרטי בוקר לא ישחק ורוני בראון בסימן שאלה במיאמי, שרק מחפשת לסיים את העונה ההפכפכה שלה.

התחזית: ניצחון לג'טס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully