וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הענק העדין חזר לאינטר

23.12.2006 / 18:16

האלופה השוותה את שיא הניצחונות הרצופים בסריה A עם 11, וקיבלה בחזרה את אדריאנו, שכבש ב- 1:2 על אטאלנטה. רומא-קליארי 0:2

בתום המחזור ה-18 בליגה האיטלקית נשמר הסטטוס קוו בין אינטר לרומא. במרכז המחזור עמד ניצחונה ה-11 ברציפות של המוליכה אינטר, 1:2 בדרבי ה- 'הנראזוריות'.הדולקת אחריה, רומא, שמרה על פער של שבע נקודות מהפסגה עם ניצחון 0:2 על קליארי. השלישית בטבלה, פאלרמו, מעדה עם תיקו 1:1 בסיינה, ולא הצליחה לשמור על הקצב של שתי הראשונות. מילאן רשמה ניצחון שני ברציפות בתוצאה 0:3, הפעם מול אודינזה, וקטאניה זינקה עד המקום הרביעי עם ניצחון ענק 2:4 על סמפדוריה. כעת יוצאת הליגה לפגרת חורף בת שלושה שבועות.

אינטר - אטאלנטה 1:2

המילאנזים נמצאים בכושר נפלא, למרות שתמיד מרחפת העננה של היעדרות יובה והיחלשות מילאן. את אינטר זה לא מעניין והיא דוהרת לאליפות כשהיא מובילה את הטבלה בפער של 7 נקודות מרומא. היום (שבת) היא השוותה את השיא איטלקי, 11 ניצחונות רצופים בליגה כשהקבוצה מברגמו לא הצליחה לעמוד בדרכה של האלופה.

כריסטיאנו דוני העלה את אטלאנטה ליתרון 0:1 בדקה ה-16 והאוהדים בסן סירו חשו שהערב לא הולך להיות קל. מאמן הנראזורי, רוברטו מאנצ'יני, הכניס למשחק את לואיס פיגו ואת אדריאנו. הענק הברזילאי שלא כבש שער ליגה מאז מרץ, שבר את הבצורת בדקה ה-64 והשווה את התוצאה ל-1:1. בדקה ה-75 פיגו העלה את המילאנזים ליתרון 1:2 לאחר בעיטה חופשית שפגעה במגן אטלאנטה סימונה לוריה.

רומא - קליארי 0:2

הג'ילארוסי רודפים אחרי אינטר ולא מוותרים, אך זה קשה מול אחד-עשר הניצחונות הרצופים של הנראזורי. קליארי חיפשה את ניצחונה הראשון תחת הדרכתו של המאמן החדש של הקבוצה, פרנקו קולומבה, אבל תחפש אותו במקומות קצת יותר קלים מהאולימפיקו.

רודריגו טאדיי העלה חיוך על פני האוהדים באולימפיקו כבר בדקה ה-4 כשכבש במספרת מדהימה את שער היתרון 0:1. אלסנדרו מאנסיני המשיך כדור רוחב של דה רוסי פנימה, והבטיח את הניצחון בדקה ה-56 כשקבע 0:2 לרומאים.

סיינה - פאלרמו 1:1

הקבוצה מסיציליה הגיעה לטוסקנה במטרה להשאר צמודה לרומא ומילאן , אבל איבדה שתי נקודות חשובות. פאביו סימפליסיו העלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-40, רק כדי לצפות בעיניים כלות בשער השוויון שכבש כריסטיאן מולינארו דקה אחר כך. הורודים של גווידולין פתחו מצוין את העונה, אך לא עמדו בקצב של רומא ואינטר וכבר מרוחקים מהמקום הראשון 13 נקודות.

אודינזה - מילאן 3:0

שער של קאקא בדקה ה-30 קבע 0:1 לרוסונרי. המארחת נכנסה להלם ואלברטו ג'ילארדינו ניצל זאת בדקה ה-35 כדי להכפיל את יתרון האורחים. ריקרדו אוליביירה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-74 ומילאן ניצחה 0:3 ורשמה ניצחון שני ברציפות באותה תוצאה.

קטאניה - סמפדוריה 2:4

העולה החדשה מסיציליה ממשיכה להיות אחת הקבוצות המפתיעות ביותר השנה באיטליה, והניצחון על סמפ שלח אותה עד למקום הרביעי, המוליך כזכור למוקדמות ליגת האלופות. שלושער נהדר של ג'יונטה ספינסי (6, 45 ו- 88) שלח אותו למקום השני בטבלת המבקיעים בסריה A עם 11, שער אחד פחות מפרנצ'סקו טוטי. פאביו קאסרטה (36) הוסיף שער משלו למקומיים, פאלומבו (22) ופרצ'סקיני (40) כבשו לאורחים מגנואה.

פארמה - לאציו 3:1

המקומיים כבר עם משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון, והם שקועים עמוק מתחת לקו האדום, במקום הלפני אחרון בטבלה. פארמה דווקא פתחה היטב עם שער של איגור בודה בנגיחה בדקה ה-19, אבל סטנדארדו (30) איזן את התוצאה, ושני שערים מרגלי פאנדב (33) ורוקי (45) הבטיחו את הניצחון של לאציו עוד לפני ההפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פיורנטינה - מסינה 0:4

הוויולה ממשיכים לכתוש, ולולא היו יורדות ממאזנם 15 נקודות בגלל מעורבות בפרשת השחיתות הגדולה, הם כבר היו מדורגים במקום הרביעי. לוקה טוני פרץ את הדרך עם השער הראשון בדקה ה-17, אלסנדרו פוטנזה הכפיל את התוצאה חמש דקות מאוחר יותר. פאביו ליבראני הספיק לכבוש את השלישי דקה לפני הירידה למחצית, ואדריאן מוטו, אולי החלוץ שנמצא בכושר הטוב ביותר בליגה האיטלקית כיום, חתם את התוצאה בדקה ה-51.


אסקולי - קייבו 0:3

במזל טוב, השיגה אסקולי את ניצחון הבכורה שלה בליגה העונה, וזה לקח לה רק 18 משחקים. מישל פאלוצ'י כבש את הראשון כבר בדקה השמינית, וצמד של סאשה בלאנוביץ' הקרואטי (13 ו-36) סגר עניין מבחינת המקומיים.

במשחקים נוספים:

רג'ינה - אמפולי 1:4
ליבורנו - טורינו 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully