וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרונאלדו הטוב

23.12.2006 / 16:59

אף אחד לא זוכר את החלוץ השמן מריאל מדריד, אבל קשר מנצ'סטר יונייטד כבש צמד ב- 0:3 על הוילה. צ'לסי ניצחה 2:3 את וויגאן

כל חובב כדורגל המכבד את עצמו מכיר את תוכנית המשחקים המשוגעת באנגליה בחג המולד. ארבעה משחקים תוך 10 ימים מחכים לקבוצות הפרמיירליג.

היום (שבת) זה קרה, עם פתיחת המחזור ה-19, שיינעל את הסיבוב הראשון. כל משחקי המחזור שובצו להיום, כשבינתיים מנצ'סטר יונייטד כבר פתחה פער של 5 נקודות עם ניצחון 0:3 על אסטון וילה. צ'לסי כבר ראתה איך היוניטד בורחת לה, אבל ניצחה בצוספת הזמן 2:3 את וויגאן ותמשיך לזנב ביריבתה. ארסנל הדליקה נר שישי עם 2:6 על בלקבורן ו-ווסטהאם של יוסי בניון הסתפקה ב-0:0 מול פולהאם.

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 3:0

הקבוצה של אלכס פרגוסון הפסידה בתחילת השבוע האחרון לווסטהאם ובמשך דקות ארוכות נראה היה שלא תנצח גם היום. היונייטד לא הבריקו, אבל בשביל זה יש להם את כריסטיאנו רונאלדו. הקשר הפורטוגלי החל לדחוף קדימה עם מבצעים אישיים ואחד מהם הסתיים ברשת בדקה ה-58. אחרי 6 דקות כבר 0:2, אחרי שער יפהפה של פול סקולס, שהגיע ראשון לריקושט אחרי כדור קרן ובעיטה מהאויר שלח את הכדור למשקוף ופנימה. הוילנרס קרסו והשחקנים של פרגוסון טיילו במגרש, כשרונאלדו משלים צמד בדקה ה-85 אחרי בישול של גארי נוויל. הצמד של רונאלדו השווה את מאזן כיבושי בליגה לזה של לואיס סאהה ו-ווין רוני, כשלכל השלושה 8 כיבושים. רשימה מאוזנת ומרשימה.

וויגאן - צ'לסי 3:2

צ'לסי כבר הייתה בפיגור של שמונה נקודות מאחורי מנצ'סטר יונייטד בפיסגה, אבל הצליחה לצמק לשתיים ערב המחזור. ז'וזה מוריניו ושחקניו עלו למגרש כשהם יודעים שהפער צמח בחזרה לחמש נקודות, אבל הפתיחה שלהם נראתה טוב. פרנק למפארד, אחרי 13 דקות וסלומון קאלו אחרי 30, העלו את הקבוצה מהגשר ליתרון מבטיח, אלא שאז נכנס לפעולה אחד מהשחקנים הכי מושמצים באנגליה בעשור האחרון, אמיל הסקי.

החלוץ עב הבשר צימק על סף המחצית ורבע שעה לסיום המשחק דחק מקרוב את השני שלו וכפה 2:2 על האלופה בשנתיים האחרונות. אלכס פרגוסון כבר הכין זר של נוריות עם נגיעות של כלניות ותיכנן לשלוח להסקי. כאן הוכיחו שוב פעם המוריניואים כמה אוויר יש להם בריאות. כמו לפני שבוע מול אברטון, צ'לסי הוכיחה שיש לה מזל של אלופים. אריאן רובן כבש שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן וצ'לסי טיפה מאחורי המקום הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ארסנל - בלקבורן 2:6

התותחנים בעונה בינונית בליגה, כבר ויתרו על האליפות. המטרות של ארסן ונגר הן עכשיו ליגת האלופות והבטחת מקום במפעל היוקרתי בעונה הבאה. היום הגיעו לאצטדיון האמירויות חניכיו של מארק יוז, שהסתבכו בתחתית, ובאו עם רצונות משלהם, אבל הפעם, המטרות של ונגר ניצחו את אלו של יוז. שבני נונדה דווקא העלה את הרוברס ליתרון בדקה ה-3 בפנדל, אבל ארסנל הגיבה עם שלושער של ז'ילברטו סילבה (7), אלכסנדר חלב (23) ועמנואל אדבאיור (27 בפנדל). נונדה עוד צימק בדקה ה-69, אבל רובין ואן פרסי החזיר את המקומיים ליתרון בדקה ה- 84 וכאן הרוברס התפרקו וספגו עוד שניים מרגלי ואן פרסי (88) ומתיו פלאמיני (90). ומי זוכר שתיירי הנרי פצוע?

ליברפול - ווטפורד 0:2

הקבוצה של רפא בניטז מבססת לאיטה את מקומה ברביעייה הקדמית וגם ניצחון קטן על האחרונה בטבלה, שווה 3 נקודות. קרייג בלאמי כבש בדקה ה-47 את שערו הרביעי בארבעה משחקים וצ'אבי אלונסו השלים 3 דקות לסיום. משחק ענק של בן פוסטר, שוער ווטפורד, לא סייע לצרעות להימלט מהפסד.


מנצ'סטר סיטי - בולטון 2:0

ניקולס אנלקה כבש 46 שערים בימיו באיסטלנדס והיום הגיע ונתן תזכורת לאוהדים המקומיים. צמד של הצרפתי, בדקות 9 ו-25, העניקו לוונדררס עוד 3 נקודות במירוץ שלהם מול ליברפול וארסנל, על מקום בליגת האלופות בשנה הבאה. לחניכיו של סם אלרדייס היה זה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. טל בן חיים שיחק 90 דקות במדי הוונדררס, עידן טל לא שותף.

פולהאם - ווסטהאם 0:0

קבוצתו של אלן קרבישלי הגיעה לקרייבן קוטג', אחרי הניצחון המצוין על מנצ'סטר יונייטד ופולהאם אחרי ניצחון על מידלסברו, אבל שתיהן לא השכילו לגבור זו על זו והדרבי הלונדוני הסתיים ללא שערים. ווסטהאם פתחה ללא יוסי בניון, תקפה בסערה את שערו של אנטי ניימי וכמעט עלתה ליתרון בדקה ה-18 כשנגיחה של לי בוייר הורחקה מקו שערם של המארחים. בדקה ה-37 הדביק מרלון הרוורד את הכדור לקורת שערה של פולהאם ולמרות שליטת הפטישים, המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

בדקה ה-59 נכנס יוסי בניון למשחק, אבל ווסטהאם התקשתה לפתח מחץ וקצב המשחק הואט. בדקה ה-78 קיבל בניון כדור עומק מהרווד ובעט כדר חזק מ-10 מטרים, אבל ניימי הדף החוצה. בדקה ה-85 קיבל קונצ'סקי כרטיס אדום לאחר שהכשיל את ווין ראתלדג' ו-ווסטהאם צלחה את הדקות האחרונות ב-10 שחקנים.

בתקשורת הבריטית פורסם היום (שבת) שאלן קרבישלי מאמן ווסטהאם הודיע כי הוא מעוניין לרכוש את קשר מנצ'סטר סיטי ג'ואי בארטון, והמועדון אף הציע 6 מיליון לי"ש תמורתו.

תוצאות נוספות:

ניוקאסל טוטנהאם 1:3

איפה טוטנהאם המבטיחה? התדרדרה עד לקטע של תוצאות נוספות והיום פיגרה 2:0 כבר לאחר 7 דקות, אחרי שערים של קירון דייר (3) ואובפמי מרטינס (7), שכבש את שערו השישי בשישה המשחקים האחרונים. דני מרפי צימק בדקה ה-15, אבל סקוט פארקר סגר סיפור עם 1:3 כבר בדקה ה-34.


מידלסברו - צ'רלטון 0:2
לבורו: איגביני יעקובו 29, חוליו ארקה 52.

רדינג - אברטון 2:0
לאברטון: אנדי ג'ונסון 15, ג'יימס מקפאדן 47.

פורטסמות - שפילד יונייטד 1:3
לפורטסמות: רוברט קוזלוק 48 (עצמי), סול קמפבל 54, נואה פאמארוט 68. לשפילד: רוב הולס 5.

ריינג'רס - אברדין 1:2

גלאזגו ריינג'רס, יריבתה הבאה של הפועל תל אביב בגביע אופ"א, טיפסה למקום השני בליגה הסקוטית. הכחולים גברו 1:2 על אברדין, וחלפו על פניה בדרך למקום השני בטבלה.

צמד מהיר של נאצ'ו נובו (22) וליבור סינוקו (24) נתנו לריינג'רס את היתרון, לובל (85) רק צימק עבור אברדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully