וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה מתפנה לשינויים פרסונלים

רומן רוזנבלט

22.12.2006 / 8:05

הקבוצה מהשרון מרוצה מהתיקו שהשיגה מול הפועל ת"א, מה שהעלה אותה מעל הקו האדום וכעת היא מתפנה לחלון ההעברות שייפתח בקרוב

במכבי הרצליה היו מרוצים הערב מהנקודה שהושגה במשחק מול הפועל תל אביב וכן מעצם העלייה מעל הקו האדום. שביעות הרצון נבעה בעיקר בשל העובדה כי במהלך המחצית השניה שיחק פרדי דוד בהרכב מאולץ לאחר שחי בן לולו ספג במחצית הראשונה זעזוע מוח ורופא הקבוצה, ד"ר גידי בורשטיין, אסר עליו להמשיך ולשחק. בשל כך נאלץ דוד לעלות במחצית השניה עם הבלם רגב וולק כמגן ימני. גם הבלם ליאנוד קרופניק שיחק חלק מהמשחק עם פגיעה בידו.

היום (חמישי) ומחר יצאו 3 זרים של הקבוצה, פפי קימוטו, דיהייו דייויס ואיבון ארייטה לחופשת מולדת של מספר ימים, כאשר דיוויס יחזור רק ביום רביעי הבא. בקבוצה זעמו על הראיון שנתן קימוטו ל"הארץ", שבו התלונן על היחס שהוא מקבל מהמועדון. גורמים בכירים בהרצליה הבהירו כי במידה שהשחקן יבקש לעזוב, מכבי הרצליה לא תעמוד בדרכו, לאור התבטאויותיו האחרונות.

ביום ראשון הקרוב יקבל מאמן הקבוצה פרדי דוד יחד עם הנהלת הקבוצה החלטה לגבי 3 שחקנים שהחוזה שלהם פג בסוף החודש הנוכחי או בתחילת ינואר. מדובר באיבון ארייטה, ליאוניד קרופניק והבלם יה יה פטי, שהבקיע היום את שערו השני בשבועות האחרונים.

מעמדו של פטי הוא הטוב ביותר בין השלושה וסיכויו להישאר גבוהים של השנים האחרים. קרופניק אינו תופס משבצת של זר מה שעשוי לפעול לטובתו, וסיכוי לא רע שישאר בסגל הקבוצה גם אחרי הפגרה. הקבוצה תצא מספר ימי חופשה ותחזור להתאמן בתחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully