וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הפועל ר"ג ניצחה את נס ציונה

23.12.2006 / 16:40

ניצחה 1:2 את הסקציה, שירדה מתחת לקו האדום בעקבות ניצחון כפר קנא 0:1 על הרצליה. בית"ר/ שמשון במקום השלישי אחרי 1:2 על טמרה

בעוד ליגת העל והליגה הלאומית יצאו לפגרה, הליגה הארצית המשיכה במלוא הקצב. אתמול (שישי) נפתח המחזור ה-14 עם ארבעה משחקים.

השנייה בטבלה השקמה/רמת חן יצאה לקרית אתא וסיימה עימה בתיקו 2:2. עירוני ראשל"צ הפסידה בחוץ להפועל מרמורק 2:1. בית"ר/שמשון ת"א ניצלה את שמיטת הנקודות של הקבוצות לצמרת וסגרה את הפער אחרי ניצחון 1:2 על הפועל בני טמרה. מכבי באר שבע ממשיכה לסגור את הטבלה עם הפסד לטירת הכרמל 2:1.

היום (שבת) הושלם המחזור עם שני משחקים. המוליכה, הפועל ר"ג ניצחה את סקציה בנס ציונה 1:2 ושלחה אותה אל מתחת לקו האדום, לאחר שיריבתה לתחתית מכבי כפר קנא ניצחה 0:1 את הפועל הרצליה.

סקציה נס ציונה - הפועל ר"ג 2:1

מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ בנס ציונה ונהנתה מיום טוב של אלירן אסאו שהעלה אותה ליתרון 0:1 בדקה ה-42. רפי כהן השווה עבור נס ציונה ל-1:1 בדקה ה-55, אבל היה זה כאמור יומו של אסאו שכבש את שער הניצחון בדקה ה-67 וקבע 1:2 לאדומים מר"ג.

מכבי כפר קנא - הפועל הרצליה 0:1

שער של סאהר באשה העלה את כפר קנא ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-8 והקפיץ את המארחים, שהיו שקועים מתחת לקו האדום, אל המקום השמיני לטבלה בזכות יחס השערים.

עירוני קרית אתא - השקמה/רמת חן 2:2

בשבוע שעבר השיגה השקמה ניצחון מול מרמורק. היום היא יצאה למשחק חוץ נגד מכבי קרית אתא. האורחים פתחו מצוין עם שני שערים של ואדים שמיאלוב (22) ורון ברבי (25). עד ההפסקה נשמר יתרונם. 12 דקות בתוך המחצית השנייה ואורן פלאש צימק בפנדל. השקמה הצליחה להחזיק מעמד, אך שתי דקות לסיום לא עמדה בפרץ, כשאלירן פרץ כפה תיקו.


הפועל מרמורק - עירוני ראשל"צ 1:2

המקומיים פתחו עם שער מהיר של קובי אבדייב בדקה השישית. כמחצית השעה מפתיחת המשחק הורחק אלי גבאי, אבל זה לא מנע מאחמד גליון להכפיל את היתרון בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. רועי אליהו מראשל"צ רק צימק בדקה ה-73.


ביתר/שמשון ת"א - הפועל בני טמרה 1:2

במשחק דרמטי הצליחו המקומיים לזכות בשלוש נקודות כשהשיגו שער ניצחון של שי גריף בתוף תוספת הזמן. איציק בוחבוט (67) העלה את בית"ר ליתרון זמני ואילו רוג'די סובוח הישווה (84).


מכבי באר שבע - טירת הכרמל 2:1

למרות חילופי המאמנים בקבוצה מבירת הנגב, לא מצליחים חניכיו של דורון ממן, שהחליף את אהוד כחילה לייצר ניצחון.
לטירת הכרמל: בני סימנטוב 66 ושחר פוני 84. לב"ש: ערן זגר 29. אלעד אלקרט הורחק בדקה ה-85.

עדכון ראשון: 09:01, 22/12
עדכון אחרון: 16:40, 23/12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully