וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של מכבי ת"א מתעכבים

לי בוץ

22.12.2006 / 15:47

עדיין לא ברור מתי יגיעו דולי ג'ונסון ואדווין ולנסיה לארץ. אלי כהן, שרוצה להתחזק בפגרה, ימתין בסבלנות. יתר הזרים יחזרו לאימונים בשבוע הבא

הגעתו של דולי ג'ונסון, הקשר הליברי המועמד לחזק את מכבי ת"א, לישראל מתעכבת, והוא לא יגיע ארצה הערב (שישי) כפי שתוכנן.

גם הקשר הקולומביאני, אדווין ולנסיה, שאמור היה להגיע למבחנים בקבוצה, לא עלה על הטיסה לישראל, ובקבוצה לא מצליחים לאתר את השחקן. כרגע לא ברור אם ומתי ינחת אדווין בארץ.

אמש חזרו חניכיו של אלי כהן לאימונים לאחר חופשה בת ארבעה ימים. הזרים, שיחזרו מחופשת מולדת רק מחר, נעדרו מהאימון, כמו גם אבי נמני ומושיקו מישאלוב שקיבלו מנוחה וקובי מוסא החולה. הבוקר ערכו השחקנים אימון כושר בחוף הים.

הנהלת מכבי ת"א החליטה לבוא לקראת אוהדיה במשחק הבית הקרוב מול מכבי נתניה והוציאה כרטיסים מוזלים לשערים 4-5 במחיר אחיד של 30 ש"ח לכל הגילאים.

יוזמת ההנהלה הגיעה לאחר שיתוף פעולה עם חוגי האוהדים של מכבי, שקיבלו פניות מאוהדים רבים ברחבי הארץ שמעוניינים להגיע למשחק. ראשי חוגי האוהדים פנו לקפטן הקבוצה, אבי נמני, שעזר בתיווך בין האוהדים להנהלה ויחד הוחלט על המבצע שמטרתו למלא את האצטדיון במשחק.

"זה צעד חשוב לבניית אמון בין ההנהלה לאוהדים", אמר בתגובה אורי משיח, מראשי חוג האוהדים של מכבי ת"א. "אוהדים רוצים להגיע מכל רחבי הארץ, ומבצע כזה הוא ההזדמנות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully