וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונקו מודה: אני חושש לחיי

22.12.2006 / 12:08

שחקנה של רדינג, שפגע בקודוצ'יני באוקטובר, קיבל מכתבי איום מאוהדי צ'לסי. בקהאם מיואש במדריד, אואן עדיין פצוע, גלייזר משחרר מזומנים. בניטז לא יוותר על קראוץ'

איברהימה סונקו, שחקנה של רדינג, מודה שהוא חושש לחייו לקראת המפגש עם צ'לסי. סונקו קיבל לאחרונה כמה מכתבים שבהם איימו להרוג אותו בעקבות הפגיעה שלו בשוער הקבוצה קרלו קודוצ'יני.

קודוצ'יני, כזכור, נפגש קשה בהתנגשות עם סונקו באוקטובר, במשחק שבו גם פטר צ'ך ספג פגיעות בראשו. "אני פוחד, חייבים לקחת את המכתבים האלה ברצינות", אמר סונקו, שיפגוש את צ'לסי עם קבוצתו ב-1 בינואר, "יש אנשים פנאטים, משוגעים, והם מסוגלים לעשות דברים טיפשיים בשם הנקמה".

גם סטפאן האנט, שהכניסה שלו בצ'ך סדקה את גולגלתו של השוער הצ'כי, קיבל מכתבים מאיימים. "בהתחלה זה הצחיק אותי", אמר האנט, "רק אחרי זה קלטתי שזה באמת רציני. זה מפחיד. אני לא יודע איך להגן על עצמי, אין לי מושג מאיפה זה יכול לבוא לי פתאום. יהיה לא נעים להגיע לצ'לסי".

האם בקהאם יחזור לאנגליה?

קשרה האנגלי של ריאל מדריד, דיוויד בקהאם, עשוי לחזור לאנגליה מוקדם יותר ממה שציפה. כבר בתחילת העונה ניתן היה לראות שהמאמן קאפלו לא בונה במיוחד על בקהאם, אבל עכשיו, כשגאגו הארגנטינאי הגיע לקבוצה על המשבצת שלו, האנגלי כבר מתחיל להבין את הרמזים.

בנוסף, הנהלת הקבוצה לא שחררה אותו למשחק צדקה שייערך באנגליה בחג המולד, מה שהגביר עוד יותר את התסכול שלו.

הגלייזרים פותחים את הארנק

משפחת גלייזר, הבעלים של מנצ'סטר יונייטד, תקצה לצוות המקצועי של הקבוצה כ-25 מיליו יורו לרכישת שחקנים לחיזוק השורות, פלוס 25 מיליון נוספים במידה ש"סופרסטאר" אטרקטיבי יהיה פנוי בשוק. המהלך מגיע כחלק מתוכנית עסקית לטווח ארוך, ובניסיון נואש לערער את השליטה של צ'לסי גם בליגה וגם בשוק השחקנים.

אואן סיים עוד עונה?

מייקל אואן, חלוץ ניוקאסל ונבחרת אנגליה, עשוי לא לחזור העונה למשחק פעיל. אואן נפצע בקיץ במהלך משחקה של אנגליה במונדיאל מול שבדיה, וצפוי היה לחזור לאימונים בתחילת השנה, אבל סדרת ניתוחים העלו בספק גדול את יכולתו לשחק בחודשים הקרובים כדורגל.

"מייקל אומר שהברך שלו מרגישה טוב ושהוא עשוי לשחק העונה", אמר מאמן ניוקאסל גלן רודר, "אבל עלינו להיות מוכנים לכך שזה לא יקרה". ניוקאסל הוזכרה כמועמדת לרכוש את פיטר קראוץ' מליברפול, אבל רפא בניטז הצהיר שלא יוותר על החלוץ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully