וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון לא יכול להגיע לדנבר

22.12.2006 / 11:19

סופת שלג סגרה את נמל התעופה, גם הסאנס עדיין תקועים שם. כרמלו לא יערער על העונש, פירס ייעדר 3 שבועות, ארטסט שוב עושה בעיות

סופת שלג, אחת הקשות שהיו ב-80 השנים האחרונות בדנבר, משגעת את הליגה. כתוצאה ממזג האוויר הסוער נסגר שדה התעופה בדנוור, ושחקני הפיניקס סאנס לא יכולים לעזוב את העיר. בקבוצה מקווים שהם יספיקו להגיע הערב (שישי) בחזרה לפיניקס, שם הם אמורים לפגוש את הוויזארדס.

הסופה בקולורדו היא גם מה שמונע מאלן אייברסון להגיע לביתו החדש ולהופעת הבכורה שלו מול אוהדיו החדשים. אנדרה מילר צפוי לעשות מחר את הדרך לפילדלפיה. כולנו עדיין מחכים.

אנתוני מעדיף "להתרכז בכדורסל"

עוד בדנוור, כרמלו אנתוני הודיע שלא יערער על עונש ההרחקה ל-15 משחקים, שספג בעקבות המהומה מול הניקס בגארדן. "מלו רוצה להתרכז רק בכדורסל", אמר נציגו של הקלע הבולט בליגה, "הוא מעדיף לעזוב את הפרשה בצד ולהתכונן בכל הכוח לחזרתו למגרשים". ג'יי-אר סמית, לעומת זאת, שהורחק לעשרה משחקים, כן ערער על ההחלטה.

עוד מכה לסלטיקס, גם נוביצקי בספק

מכה קשה לבוסטון. הסלטיקס הודיעו אתמול שכוכבם פול פירס ייעדר בשלושת השבועות הקרובים בגלל הפציעה ברגלו השמאלית. פירס סובל מהפציעה כבר מהשבוע שעבר, אך זו החמירה במשחק ביום רביעי מול גולדן סטייט.

דירק נוביצקי, שנקע את הקרסול בניצחון של דאלאס בסיאטל, עשוי להחמיץ את המשחק הלילה (בין שישי לשבת) נגד הקליפרס. רשארד לואיס (מתח גיד ביד) וכריס ווילקוקס (סדק בשן) מהסוניקס, שנפצעו גם הם באותו משחק, עשויים להחמיץ את משחק החזרה של ריי אלן, בשבת נגד הראפטורס, אז ינסו לקטוע רצף של שישה הפסדים רצופים. מצבו ידו של לואיס ייוודע רק מחר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה יהיה איתך, רון רון?

רון ארטסט ממשיך לעשות בעיות. הכוכב של סקרמנטו לא שותף במשחק ההפסד לוושינגטון בגלל "כאבים בברכיים", אבל בקינגס חושדים שמשהו לא כשר בפרשה. ארטסט התאמן כרגיל בחימום שלפני המשחק, ועד לפתיחה לא התלונן על שום כאבים. מייק ביבי סיפר כי לא ידע שארטסט לא ישותף עד לרגע שבו הוצגו החמישיות, והמאמן מוסלמן כועס שהוא לא היה יכול להכין את הקבוצה כראוי למשחק. ארטסט, כזכור, כבר הודיע לא פעם על חוסר הסיפוק שהוא חש בסקרמנטו. המשך יבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully