וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא התאוששה

22.12.2006 / 0:35

אחרי שהפסידה בגמר גביע העולם לקבוצות ניסתה אלופת אירופה להקטין את הפער מסביליה לנקודה, אך סיימה ב-1:1 עם אתלטיקו מדריד

אחרי מסע המשחקים של אלופת אירופה ביפן, שם הפסידה לאינטרנאסיונאל בגמר גביע העולם לקבוצות, אירחה הלילה (חמישי) ברצלונה את אתלטיקו מדריד במסגרת המחזור ה-16 של הליגה הספרדית ונפרדה ממנה בתיקו 1:1, זאת למרות ההבטחות של מאמן ברצלונה, פרנק רייקארד ושחקניו כי הם יעשו הכול בשביל לקטוף ניצחון.

בארסה, שהחסירה שני משחקים ובעקבות כך הפסידה את המקום הראשון לסביליה, שפתחה פער של ארבע נקודות, הייתה חייבת לחזור לתלם הניצחונות. הקטאלונים פתחו טוב יותר, אך החמיצו מצבים רבים. מן העבר השני בעיטה חופשית של אנטוניו לופז משורות הקולוצ'יונרס כמעט והפתיעה את ויקטור ואלדס. בדקה ה-41, בפעם המי יודע כמה, שוב הוזעק רונאלדיניו כדי להציל את הקטאלונים. הקשר הברזילאי בעט כדור חופשי מכ-20 מטר, עקף את החומה, היישר אל הפינה של שוער אתלטיקו, ליאו פרנקו.

אבל הקולוצ'יונרס לא נשברו ובדקה ה-60 הדהימו את הקאמפ נואו כשסרחיו אגוורו נשלח, ספק בנבדל, אל תוך הרחבה והצליח בנגיעה אחת לשחרר כדור חזק. ויקטור ואלדס נגע, אך לא הצליח למנוע שער. בארסה עוד ניסתה להחזיר את היתרון, אך כשאטו יושב ביציע קשה לקטאלונים לתרגם חצאי מצבים לשערים.

ברצלונה נותרה במקום השני עם 34 נקודות, שלוש פחות מסביליה, ועם משחק חסר. אתלטיקו מדריד עלתה למקום הרביעי, על חשבונה של סראגוסה, עם 28 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully