וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יזיק: "הרוסים צריכים לספק לנו ערבויות ביטחוניות"

רומן רונזנבלט

21.12.2006 / 23:19

איתמר צ’יזיק, מנכ”ל מכבי חיפה, התראיין לאתר רוסי והתייחס לרצון צסק”א להעביר את המשחק ביניהן בגביע אופ”א, לדרום רוסיה

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן לשלב הבא בגביע אופ"א והיום (חמישי) פירסם אתר ספורט ברוסיה ראיון שערך עם מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק. מהראיון עולה כי בחיפה מודעים לאפשרות שהמשחק יועתק ממוסקבה. באופן אירוני מה שמדאיג את הירוקים זה עניין הביטחון. דבר שבדרך כלל היה מנת חלקן של קבוצות שהגיעו לישראל.

"אנחנו כבר מודעים לאפשרות שהמשחק לא יערך במוסקבה", אמר צ'יזיק בראיון, "היום קיבלתי טלפון מצסק"א בנושא. נאמר לנו כי ייתכן והמשחק ישוחק בדרום רוסיה, אך עדיין לא מסרו לנו היכן, כך שכרגע המצב בסוגיה זו לוט בערפל".

כשנשאל צ'יזיק האם עלתה האפשרות להחליף ביתיות עם הרוסים ענה: "אינני חושב כי יש בכך צורך. בין שני המשחקים מפריד שבוע אחד בלבד, מה שלא ישפיע על תנאי מזג האוויר במוסקבה באופן משמעותי. נראה כי צסק"א תארח איתנו באחת הערים הדרומיות".

המנכ"ל הדגיש את נושא הביטחון: "אין בעיה שנתארח שם. הכי חשוב שצסק"א תספק את כל התנאים הדרושים לקיום המשחק. נוסף על כך, הרוסים צריכים לספק לנו ערבויות בטחוניות של 100 אחוז. הקווקאז נמצא בקרבת דרום המדינה, וזהו מקום שידוע באי היציבות שלו. כמו כן, אי אפשר שלא להודות, כי מבחינה כלכלית עדיף לנו לשחק בדרום רוסיה. המחירים שם הרבה יותר נמוכים מאשר במוסקבה מה שיאפשר לכמות גדולה יותר של אוהדים שלנו להגיע למשחק".

באתר הספורט הפגינו בקיאות כשציינו שחיפה שיחקה בעבר במגרש נייטרלי: "אכן שיחקנו מול ליברפול בקייב ומול ליטקס בהולנד. למען האמת, אני לא רוצה להיזכר אפילו בתקופה ההיא. כיום אנחנו יכולים לשחק בביתנו, סיפקנו את כל הערבונות הביטחוניים לשם כך וזהו".

המנכ"ל הירוק נשאל לגבי האפשרות כי הקבוצות ייפגשו בגביע הערוץ הראשון ומה תעשה חיפה במקרה כזה: "זוהי בעיה עבור שתי הקבוצות, לא רק עבורנו. בכל מקרה לפני שנצטרך לפתור אותה, עלינו לנצח קודם כל את דינמו קייב וספרטק מוסקבה בשלב הבתים".

בחיפה רוצים לקבל את שבחון תמורת גזל

שחקני מכבי חיפה יצאו היום (חמישי) לחופשה בת מספר ימים ויחזרו לאימונים ביום שני הבא, כשיתכן כי כבר בשבו הבא יתקבלו החלטות בנוגע לשינויים בסגל הקבוצה בחלון ההעברות, שיייפתח בעוד שבועיים. השחקנים שעתידם מוטל על כף המאזניים הם עדן בן בסט ורביד גזל, שאינם זוכים לדקות משחק מתחילת העונה ומבוקשים במספר קבוצות בליגת העל.

אלן מסודי ממשיך מקבל גיבוי מרוני לוי, אבל לאור העובדה כי אינו זוכה לדקות משחק בשבועות האחרונים, טרם ניתן לומר כי ישאר באופן ודאי. ברוברטו קולאוטי, כפי שכבר פורסם בעבר, מתעניינת דפורטיבו לה קורוניה. למרות שזו טרם פנתה, במידה ותגיע בקשה רצינית עבור החלוץ מספרד או מקבוצה אחרת, עשויים במועדון לשקול בחיוב את מכירתו, שכן עסקה כזו תכניס סכום לא מבוטל לקופת המועדון.

* מאמן הקבוצה רוני לוי שיחזור בתחילת השבוע מחופשה, צפוי, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט במהלך השבועות האחרונים, להחליט בתקופה הקרובה לגבי השחקנים שישוחררו והשחקנים שיגיעו לקבוצה. לוי כבר הדגיש כי השינויים יהיו מינוריים, אם בכלל יהיו כאלה. במכבי חיפה היו רוצים לבצע טרייד עם מכבי תל אביב, ולקבל את יוסי שבחון ממכבי תל אביב בתמורה לרביד גזל, מה עשוי לפעול לטובת שני השחקנים שלא משחקים הרבה בקבוצותיהם. למרות שבחיפה עושים מאמצים בכיוון, הסיכויים לביצוע העסקה אינם גבוהים כרגע, בעיקר משום שאלי כהן לא מעוניין כרגע לשחרר את שבחון.

עדכון ראשון 21.12.06 23:19
עדכון אחרון 23.12.06 19:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully