וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן התרשם מזרים, אך יתרכז תחילה בכהנים

רומן רוזנבלט

21.12.2006 / 14:41

מאמן נתניה יצא לבחון זרים בקפריסין, אך לא חזר עם שחקן ביד. תמיר כהן קרוב מתמיד לקופסא, בעוד עם לירן תמשיך הקבוצה במו"מ

מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן, צפוי לחזור מחר (שישי) לישראל לאחר שהות של מספר ימים בקפריסין במהלכה עקב אחרי מספר שחקני התקפה. לעת עתה לא נראה כי מישהו מהשחקנים שהרשימו את גוטמן יגיע לישראל, בעיקר בשל העובדה כי הם חתומים למספר שנים בקבוצותיהם. בינתיים, תמיר כהן מתקרב לקופסא. רוב הפרטים עם השחקן סוכמו והוא צפוי להתחיל להתאמן ביום שני במדים החדשים. פרטים קטנים מפרדים בין הצדדים, אך צפויים להיסגר בתחילת השבוע הבא ככל הנראה.

בכל הנוגע לכהן אחר, לירן, הרי שכאן המצב שונה. הצוות המקצועי מאוד מעוניין בשחקן, אך בקבוצה יהיו מוכנים לסכם איתו רק במידה ותהיה למכבי נתניה אופציה עליו גם לעונה הבאה, כאשר השחקן מעוניין להיות מושאל עד סוף העונה. בנתניה ימשיכו במו"מ עם השחקן בימים הקרובים.

כמו כן בעקבות העובדה, כי עם פרישתו של אורן זיתוני התפנה מקום נוסף בסגל, החלוץ עדן בן בסט עדיין על הפרק ועשוי להצטרף במידה וישוחרר ממכבי חיפה. בשבוע הבא יגיעו שחקנים זרים להבחן בקבוצה. בקרבתו של ישאל זביטי, השוהה בחו"ל, הדגישו הערב (חמישי) כי לא נעשתה שום פניה מטעמו לארגון השחקנים בנושא הקנס שהוטל עליו וכעסו נובע מעצם העובדה כי עניין הקנס דלף לתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully