וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך: "אנחנו לא יודעים איך להתכונן"

21.12.2006 / 20:49

שביט אלימלך, שוער הפועל ת”א, ביכה את אובדן הנקודות ב-2:2 מול מכבי הרצליה, שנחלצה מאזור הסכנה. דוד: ”הקו האדום לא מעניין אותי”

מכבי הרצליה אירחה הערב (חמישי) את הפועל ת"א באיצטדיון בהרצליה במשחק השלמה מהמחזור הרביעי של ליגת העל וסיימה עימה בתיקו 2:2.

האדומים פתחו את השבוע בידיעה כי שני ניצחונות יכולים להציב אותם בפסגת הליגה. בראשון הם סיימו בתיקו. היום הם קיוו לשלוש נקודות מול קבוצה חלשה מבית"ר, אך אולי לא העריכו מספיק את יכולתם של הביתיים, שהשתפרו פלאים, מאז הגיע פרדי דוד לקבוצה. התיקו הלא צפוי של הקבוצה של שום השאיר אותה במרחק של 4 נקודות מהראשונה.

אחרי שסיימה בתיקו 2:2 בשבת מול מכבי פ"ת, חזרה הקבוצה מהשרון על התוצאה פעם שנייה ברציפות. הרצליה פתחה טוב את המשחק והצליחה לתרגם את היתרון במגרש במחצית הראשונה. במחצית השנייה נחלשו המארחים ואיפשרו להפועל לעשות מהפך, אך התעשתו בזמן כדי לחזור ולהשוות. בכל זאת יכולה להיות הרצליה שמחה בחלקה, בעקבות העובדה שטיפסה מעל לקו האדום עם 10 נקודות, על חשבונה של הכח עמידר ר"ג.

יצחק שום פתח בהרכב ללא הקפטן, יוסי אבוקסיס וסלים טועמה. השינויים בהרכב לא צלחו למאמן והשחקנים שלו נראו רע בפתיחה. בדקה ה-30, שי אבוטבול הנדיב נגע ביד ברחבה ללא סיבה הגיונית והעניק מתנה על מגש של כסף להרצליה. עומר בוקסנבוים נשא את הנטל על כתפיו, בעט חזק בחצי גובה לפינה של אלימלך וקבע יתרון מוצדק למארחים.

הפועל חזרה אחרת למחצית השנייה. למרות ניסיונות רבים, לא הצליחו האדומים לכבוש, עד שסלים טועמה נכנס בדקה ה-60. שש דקות לאחר מכן, הוא הרים כדור וגילי ורמוט הישווה. חמש דקות לאחר מכן, בעט טועמה כדור חופשי, סובב מעל החומה ופנימה. מהפך. האוהדים האדומים, עוד לפני שנגעו בקרקע אחרי השער השני של קבוצתם, ראו שיוויון, שהגיע מרגליו של יא יא פטי.

חי בן לולו ממכבי הרצליה הוחלף במחצית אחרי שחטף זעזוע מוח בעקבות תיקול עם אוגבונה. אליניב ברדה המפועל ת"א גם הוחלף במחצית כשהוא סובל מנפיחות בקרסול.

מהלך המשחק:

דקה 5 - פפי קימוטו נשלח אל תוך רחבת האדומים, החלוץ ההרצילאני בעט בסיבוב, אבל חלש. אלימלך קלט בלי בעיה.

דקה 11 - כפיר אדרי העביר כדור רוחב מצד שמאל לימין, מהראן ראדי, הגיע מאחור ובעט, אבל הגנת התל-אביבים הדפה את הכדור.

דקה 21 - אליניב ברדה בעט כדור חופשי מסובב, כ-20 מטר ישירות משערו של שקל, שהצליח להדוף בקושי רב.

דקה 22 - עומר בוקסנבוים מסר כדור טוב לכפיר אדרי, שהפציץ, אבל אלימלך היה במקום כדי להציל את הפועל מספיגה.

דקה 30 - גול! עומר בוקסנבוים כבש בפנדל. הרצליה הרוויחה קרן. שי אבוטבול בטעות שלומילאלית, נגע ביד. בוקסה הרשית מול אלימלך. 0:1 להרצליה.

דקה 44 - האדומים איבדו כדור סמוך לשערם. כפיר אדרי השתלט ובעט חזק. שוער הפועל התעופף כדי להדוף ולהרחיק את הסכנה.

דקה 45 - אוגבונה המשיך לשבור שיאי החמצות. ברוך דגו הרים כדור סמוך לדגל הקרן. טל חן התרומם ונגח והחלוץ הניגרי המשיך את הכדור בראש, מחצי מטר, לשמיים.

דקה 47 - שלומי טולדו פרץ לרחבת הפועל, אך בעט חלש מול אלימלך שעצר ללא קושי.

דקה 66 - גול! ברוך דגו מסר שמאלה לטועמה, שנכנס כמחליף והכניס תנופה אצל האדומים. סלים הרים לרחבה, דגו לא הגיע לכדור בראש, אבל ורמוט, שעמד מאחור, השתלט ובעט פנימה. 1:1.

דקה 68 - אוגבונה עמד כ-7 מטרים משער של שקל, אך נגח החוצה.

דקה 71 - גול! כדור חופשי להופועל ת"א. סלים טועמה, שנכנס בדקה ה-60 בעט כדור שפגע באחד משחקני הרצליה, הטעה את שקל וחדר פנימה. מהפך. 1:2 להפועל.

דקה 73 - גול! הפועל לא הצליחה להנות זמן רב מהיתרון. כדור קרן להרצליה. יא יא פטי השתלט על כדור, אחרי ערבובייה ברחבה כדי לדחוק מחמישה מטרים פנימה. 2:2.

דקה 80 - אבוטבול הרים כדור לתוך רחבת הרצליה, אבל ברוך דגו נגח ברשלנות החוצה.


הרכבים:

מכבי הרצליה: יוסי שקל; חי בן לולו (רגב וולק, 46), ליאוניד קרופניק, יא יא פטי, איתן עזריה; דייהו דיוויס (חיים מלכה, 89), מהראן ראדי (איבון ארייטה, 72), כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים; שלומי טולדו, פפי קימוטו.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; דני בונדר, חאבייר פאאס (סלים טועמה, 60), טל חן, יגאל אנטבי; שי אבוטבול, וואליד באדיר, ברוך דגו, גילי ורמוט, אליניב ברדה (איבן יוליץ', 46); איביזטו אוגבונה (יוסי אבוקסיס, 78).

שקל: "נוכל להישאר בליגה, אבל בלי הרבה דיבורים" (לי בוץ, מערכת וואלה)

מאמן הרצליה, פרדי דוד, אמר בסיום המשחק: "אני מחפש יציבות בקבוצה ויש עוד כל כך הרבה משחקים עד לסיום שהקו האדום לא מעניין אותי. פתחנו את המחצית בהחמצה נוראית שאם היינו מבקיעים הינו מנצחים. הפציעה של בן לולו פגעה בנו, אבל הקבוצה מראה אופי וכקבוצת תחתית הובלנו וחזרנו מפיגור. יש הרבה דברים טובים שאני לוקח איתי".

עוד הוסיף המאמן: "אנחנו מגיעים להמון הזדמנויות ואסור לנו כקבוצת תחתית להחמיץ כל כך הרבה, אבל זה יבוא עם הניסיון והשקט. הרצליה תישאר בליגה ואני מקווה שבאחד בינואר נוכל לבשר על שם גדול שיעזור לחזק את הקבוצה".

מאמן האדומים, יצחק שום, שהיה מאוכזב מהנקודה, אמר: "שיחקנו נגד קבוצה שרצתה בחצי הראשון יותר מאיתנו. בחצי השני התאוששנו אבל זה לא מספיק. יש לנו עשרה ימים להתכונן למשחק הבא. היו לנו שחקנים חולים וקשה להכין קבוצה כשרק בבוקר אתה יודע מי כשיר. נגד קבוצה כמו הרצליה יש לך רק מה להפסיד. יהיו ימים יותר טובים, בימים הלא טובים נצטרך לדעת לא להפסיד".

שום התייחס גם למערך הזרים שלו בקבוצה: "אם החלוץ לא עושה את העבודה אז להשאיר אותו? זיטו היה חולה כל השבוע ולא יכול היה להחזיק 90 דקות. אנחנו מנסים להביא עוד שחקן- שניים, דה ברונו יחזור. עכשיו נכין את הקבוצה לבאות כדי שניראה יותר טוב".

שוער מכבי הרצליה, יוסי שקל: "היינו צריכים לנצח את המשחק הזה בבית. התחלנו טוב, אחר כך היינו עם הגב לקיר. חבל, אבל לקחנו נקודה אחת והפנים קדימה".

לגבי השער שקיבל, מהכדור החופשי של טועמה, אמר: "הכדור שינה כיוון והלך שמאלה בעוד אני זינקתי ימינה. לא היה לי מה לעשות. יש לי עוד הרבה עבודה כדי להיות שוער ראשון. שום דבר לא בטוח בכדורגל. בעזרת השם עם הרבה עבודה קשה נוכל להישאר בליגה, אבל לא בדיבורים".

שוער הפועל ת"א, שביט אלימלך: "כל הכבוד למכבי הרצליה. הם היו מצויינים במיוחד בחצי הראשון. עצוב לי שאנחנו לא באים מוכנים וכשאני אומר אנחנו, אני מדבר רק על השחקנים. אנחנו לא יודעים איך להכין עצמנו מספיק ולהבין שהמשחקים האלה זה הקרבות הכי קשים".

מצד שני, ראה השוער גם את חצי הכוס המלאה: "בחצי השני התעורננו וכבשנו שני שערים, אבל שוב ספגנו שער טיפשי. אי אפשר לנצח כשסופגים שני שערים כאלה. זה הכי כואב לי - שאנחנו מסוגלים ויכולים, אבל לא עושים את זה מהתחלה. בנינו על הנקודות האלה. חבל שלא לקחנו אותן. מהניסיון שלי ידעתי שנמתמודד מול יריב קשה. הרצליה קבוצה ביתית מובהקת. חצי ראשון לא הפנמו וקיבלנו בראש. ארבע הנקודות שאיבדנו השבוע יכולות להשפיע על המשך הדרך. אני מקווה שנוכל להחזיר אותן במשחקי חוץ גדולים".

סלים טועמה, שהנהיג מהפך, אחרי שנכנס בדקה ה-60: "לא אנחנו שלטנו במשחק. חבל שלא לקחנו את הנקודות. אנחנו צריכים להמשיך הלאה. אני שמח שהבקעתי, אבל אני מאוכזב שבסוף השגנו רק נקודה. עכשיו צריך לצאת לחופש, להתנקות ואחרי זה להתכונן כמו שצריך להמשך הליגה. המאבק על האליפות עדיין פתוח כי יש ליגה ארוכה. שום דבר לא בורח. אנחנו עוד נאבד נקודות. גם קבוצות אחרות. הליגה צפוצה וקשה. בסוף, הקבוצה שתאבד הכי פחות נקודות תיקח אליפות ואני מקווה שזה יהיה אנחנו".

כפיר אדרי: "לפני כל המשחק מול הפועל אתה קונה תיקו, אבל לאור ההתפתחויות היינו צריכים לנצח. אני חושב שהיינו עדיפים בכל שלב במשחק. בסוף, אנחנו יוצאים עם נקודה וקצת אכזבה. אבל זו נקודה שהעלתה אותנו מעל הקו האדום אז אנחנו שמחים. יש לנו עוד שבוע משחק מאוד קשה. צריך להמשיך את ההתקדמות של החודש האחרון ולטפס למעלה אט אט. הייתה ירידה בחצי השני. בכל זאת שיחקנו מול הפועל שזו קבוצה טובה. אני חושב שעמדנו יפה על המגרש, הגענו להרבה מצבים. כעת אנחנו מסתכלים קדימה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully