וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים רוצים טור דה פראנס נקי מסמים

21.12.2006 / 18:16

בראיין קוקסון, נשיא איגוד האופניים הבריטי רוצה שהטור, שיפתח השנה באי הבריטי וימשיך לצרפת, יעבור ללא סקנדל. יאן אולריך מחפש קבוצה

הבריטים מתכוננים כבר עתה לטור דה פראנס שיחל שיפתח בשנה הבאה באי הממלכתי וימשיך אל תוך צרפת השכנה. בראיין קוקסון, נשיא איגוד האופניים הבריטי אמר אתמול (רביעי) שרוכבים, אשר מעורבים בחקירות סמים בימים אלה, לא רצויים במירוץ שיחל בקיץ 2007.

"זהו אירוע היסטורי ואנו לא רוצים לראות את סקנדל הסמים של מירוץ 2006 חוזר בשנית", אמר קוקסון והוסיף, "לכן אנו דוחקים במעורבים בחקירות סמים, להתרחק". הצהרתו של קוקסון באה לאחר שקבוצתו של לאנס ארמסטרונג, דיסקברי, החתימה את האיטלקי איוואן באסו, אחד מהרוכבים שהושעו מטור השנה שעברה עוד לפני שהחל, בגלל חשד לשימוש בסמים.

הרוכב הגרמני המהולל יאן אולריך, נפגע נוסף של הטור אשתקד, הביע לאחרונה רצון עז לחזור לתחרות היוקרתית, למרות העובדה שהוא ללא קבוצה. הגרמני גם התבטא לאחרונה כי יצטרף לכל קבוצה אשר תבטיח לו השתתפות בג'ירו האיטלקי. אולריך הושעה ערב הטור דה פראנס על ידי קבוצתו (טי מובייל) בעקבות חשד למעורבות בפרשת פואנטוס, הרופא שנחשד באספקת חומרים אסורים ועירויי דם לרוכבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully