וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר לגוטמן: "שום גזל, שחק עם אמיר טגה"

21.12.2006 / 17:07

הבעלים של מכבי נתניה הטיל וטו על החתמת קשר מכבי חיפה בטענה שהוא לא מעוניין בשחקן על המשבצת של טגה

הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, הטיל וטו על החתמת קשר מכבי חיפה, רביד גזל, בטענה שהוא אינו מעוניין להחתים שחקן שיבוא על חבון אמיר טגה. יאמר הבין כי הקריירה של טגה, שנחשב לכשרון עולה בכדורגל הישראלי, עלולה להיפגע אם גזל יוחתם, ואמר למאמן הקבוצה אלי גוטמן: "לא נחתים שום גזל, יש לך את אמיר טגה, שחק איתו".

קשר נוסף המועמד לקבוצה הוא תמיר כהן. אם כהן יוחתם, הוא ישחק כנראה בעמדת הקשר השמאלי ולא יבוא על חשבונו של טגה. יאמר מחכה להחלטת הוועדה למעמד השחקן, שתתכנס בעוד מספר ימים ותקבע את גובה דמי ההשבחה שאמורה הקבוצה לשלם עבור כהן. אם דמי ההשבחה יהיו גבוהים מהמצופה, השחקן לא יוחתם. למרות ההכחשות מצד המאמן, ייתכן והקשר הרומני, זנו בונדאה, יוחלף הכל זאת בחלון ההעברות. הדבר תלוי ביכולת שיציג הקשר במשחקים הבאים, מול מכבי תל אביב והפועל כפר סבא.

הארכת חוזהו של גוטמן מתעכבת

אלי גוטמן עדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה. כפי שנחשף ב"חדשות נתניה" לפני כחודש, החוזה בין גוטמן למועדון עדיין לא נחתם והחתימה עליו תתעכב. בשלב זה, נראה כי יאמר מחכה למשחק מול מכבי תל אביב, בסוף השבוע הבא, על מנת להחליט. לפני התקופה הרעה אליה נקלעה הקבוצה הוצע לגוטמן חוזה עם שדרוג של 25 אחוז בשכר. השבוע התברר כי הוצע לו חוזה ללא שינוי בתנאים של העונה הנוכחית. הדברים אמורים גם לגבי שאר הצוות המקצועי, עוזר המאמן מרקו בלבול, מאמן הכושר אברי מונצ'ר ומאמן השוערים עופר בסון. המנכ"ל, קובי בלדב, הצהיר השבוע כי ההנהלה מגבה את המאמן. בלדב חיזק את מעמדו של המאמן באומרו: "גוטמן יאמן עד סוף העונה והוא מקבל את מלוא הגיבוי. אף מאמן אחר לא עומד על הפרק".

השבוע פנתה נתניה למאמן מכבי חיפה, רוני לוי, וביקשה לשאול את החלוץ תומר חמד עד תום העונה. לוי סירב וטען כי הוא מוכן לשחרר רק את החלוץ עדן בן בסט. בנתניה שוקלים להחתימו.

גורמים בהתאחדות לכדורגל אישרו השבוע כי יאמר חתם איתם על הסכם בלעדי לפיו הקבוצה תארח בעונה הבאה, במסגרת משחקי גביע אופ"א, באצטדיון רמת גן. מההסכם עולה כי מכבי נתניה תשלם 40 אלף שקל עבור כל משחק שהיא תארח. במועדון טוענים כי לאחר חשיפת מענקי האליפות בחוזים של הצוות המקצועי, פרט למאמן השוערים, הרי שמדובר בעוד הצהרת כוונות של יאמר. בהתאחדות הסבירו כי על פי חוקי אופ"א, קבוצות מישראל לא יכולות לארח משחקים באירופה פרט לאיצטדיונים רמת גן ובלומפילד.

ההנהלה שוחחה השבוע עם השחקן הבכיר שבילה לפני האימון המסכם מול מכבי הרצליה. השחקן הודה במעשיו והבטיח שהאירוע לא יחזור על עצמו. בכל מקרה, בהנהלה הבהירו כי השחקן לא יוענש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully