וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן חזר לסגל הנבחרת

לי בוץ

21.12.2006 / 13:36

אחרי שלא זומן למשחק מול קרואטיה בגלל "היעדר פטריוטיות", חוזר כוכב מכבי חיפה לסגל של קשטן. בונדר זומן לסגל האולימפית

בסגל נבחרת ישראל למחנה האימונים שיחל ביום ראשון הקרוב, מופיעים כמה שמות מפתיעים. בין המוזמנים הטריים - ליאור רפאלוב, אליניב ברדה, פיני בלילי ושביט אלימלך, אך הזימון המעניין ביותר הוא יניב קטן, שלא הוזמן על ידי קשטן למשחק מול קרואטיה בחודש שעבר, במהלך שעורר מהומה גדולה ויצר מתיחות עצומה בין הנבחרת למכבי חיפה. זימונו המחודש של קטן סותם ככל הנראה את הגולל על המתיחות בחזית זו.

קשטן לא התעלם מהכושר הטוב שפיני בלילי מפגין בקבוצתו הטורקית סיבאספור וזימן גם אותו, כמו גם את הכישרון הצעיר של מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, ואת שחקני הפועל תל אביב אליניב ברדה ושביט אלימלך.

אליניב ברדה הגיב לזימונו בשיחה עם וואלה! ספורט: "אני מאוד נרגש. אני מרגיש כאילו זה הזימון הראשון שלי, ומקווה להחזיר על האמון בי".

ליאור רפאלוב מסר בתגובה לאתר ההתאחדות: "אני מאוד שמח ומתרגש לשמוע שדרור קשטן זימן אותי לסגל הנבחרת הבוגרת וברצוני לנצל הזדמנות זו להודות במיוחד לרוני לוי וגיא לוי שנתנו לי את ההזדמנות להוכיח את היכולת שלי. עכשיו עליי להוכיח במגרש לקשטן שהזימון שלי הוא אכן מוצדק".

הסגל המלא: ניר דוידוביץ`, תום אלמדון, שביט אלימלך, דקל קינן, יובל שפונגין, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, עומרי אפק, רוני גפני, קלמי סבן, מיכאל זנדברג, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן, וואליד באדיר, סלים טועמה, ליאור רפאלוב, רוברטו קולאוטי, יניב קטן, עמית בן שושן, טוטו תמוז, עומר גולן, אליניב ברדה, פיני בלילי.

בונדר ודואני זומנו לסגל האולימפית

במקביל לסגל הנבחרת הבוגרת פורסם היום גם סגל הנבחרת הצעירה, שתתכנס ביום שני הקרוב ליום אימונים בודד. הזימונים הבולטים בסגל של גיא לוי הם דני בונדר ורמי דואני, שחקני הפועל תל אביב, וחלוץ קבוצת המילואים של צ'לסי, בן סהר.

סגל המוזמנים המלא: איתן טיבי, חן עזריאלי, אלירן דנין (בית"ר ירושלים), קובי דג'אני, איציק עזוז (בני יהודה), עודד אלקיים (הפועל חיפה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), עידן סרור (הפועל פ"ת), דני בונדר, רמי דואני, גילי ורמוט (הפועל ת"א), שי מימון, יוסי שקל (מכבי הרצליה), שלומי ארבייטמן, מאור מליקסון (מכבי חיפה), אמיר טגה, איתי שכטר (מכבי נתניה), ניצן דמארי, נאור פסר (מכבי פ"ת), ליאור ז'אן, רועי דיין, עומר פרץ (מכבי ת"א), בן סהר (צ'לסי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully