וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אורן זיתוני הוא אחד השחקנים האהובים על הקהל הצהוב בכל הזמנים"

לי בוץ

21.12.2006 / 12:11

אוהדי מכבי תל אביב מתכננים טקס פרידה מקשר הקבוצה בעבר, אורן זיתוני, שהודיע השבוע על פרישה מכדורגל. תמיר כהן מתקרב לנתניה

קשר מכבי ת"א תמיר כהן, ששוחרר מהקבוצה לפני מספר ימים, קיבל היום (חמישי) אישור להצטרף לאימוני מכבי נתניה. כהן יחל להתאמן בקופסא ביום ראשון, לאחר חופשה בת שלושה ימים שקיבלו חניכיו של גוטמן, ובנתניה מקווים כי בימים הקרובים יסוכמו תנאי העברתו של הקשר לקבוצה. במידה ויחתום כהן בקבוצה של דניאל יאמר, המשחק הראשון שלו בקבוצתו החדשה יהיה מול יריבה מוכרת, שכן המשחק הבא של נתניה בליגה יהיה בבלומפילד מול מכבי ת"א.

באותו משחק יערכו אוהדי מכבי טקס פרידה מרגש מקשר הקבוצה בעבר, אורן זיתוני, אשר פרש השבוע מכדורגל. האוהדים יעניקו לזיתוני מגן הוקרה וזר פרחים במהלך המשחק בין שתי הקבוצות הבכירות האחרונות בהן שיחק. "אורן הוא דוגמא לדברים הטובים בכדורגל הישראלי", אמרו היום ראשי חוג האוהדים של מכבי ויוזמי האירועי, אורי משיח ושי מזרחי, לוואלה! ספורט. "הוא שחקן שנלחם בפציעות בצורה אמיצה ונאבק על הזכות לשחק כדורגל. אין ספק שהוא אחד השחקנים האהובים ביותר על הקהל הצהוב בכל הזמנים".

אוהד אחר, עופר נדב, הוסיף: "אורן הוא מסוג השחקנים שמשאירים חותם בכל מקום שהם נמצאים ולא מתעסקים בשטויות כמו לירן שטראובר למשל. הוא ההוכחה לכך שאפשר גם לכבד שחקן שלא שיחק אצלך שנתיים".

זיתוני עצמו, ששיחק במשך ארבע עונות במדים הצהובים, נרגש מהמחווה: "האוהדים של מכבי תמיד חיממו את ליבי ותמיד נהנתי לשחק עבורם. מגיעה להם תודה גדולה על כל התקופה היפה שהיתה לנו ביחד. אני מאחל להם הרבה הצלחה בהמשך".

* היום (חמישי) המליצה המשטרה להעמיד לדין את נועם גלזר, נהג האוטובוס של מכבי תל אביב, שהיה מעורב בתקרית זריקת הבקבוקים עם אוהדי בית"ר ירושלים בכביש מספר 1 לאחר המשחק בין שתי הקבוצות לפני שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully