וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור צ'אנוב חוזר לישראל

רומן רוזנבלט

21.12.2006 / 11:52

שוער העבר של מכבי חיפה יפגוש את הירוקים כמאמן השוערים של דינמו קייב, בטורניר על גביע הערוץ הראשון בטלוויזיה הרוסית בחודש הבא

מכבי חיפה הוגרלה לפני מספר ימים לשחק מול צסק"א מוסקבה במסגרת השלב הבא בגביע אופ"א. כמובן שהמפגש האפשרי בין שתי הקבוצות במסרת גביע הערוץ הראשון בטלוויזיה הרוסית, בעוד כחודש הפך מיד לפיקנטי ומעניין. מה שבמכבי חיפה לא יודעים הוא שלהנהלת הקבוצה וחלק מהשחקנים הותיקים ובוודאי שלאוהדים הירוקים מצפה הפתעה נוספת במהלך הטורניר. בבית אחד עם מכבי חיפה תשחק גם דינמו קייב, שמינתה אתמול (רביעי) מאמן שוערים חדש. מאמן השוערים החדש הוא לא אחר מאשר שוער מכבי חיפה בתחילת שנות ה-90, ויקטור צ'אנוב, שצפוי להגיע עם קבוצה בעוד כחודש ויזכה כמובן למפגש מרגש ומחודש עם ישראל והשחקנים בירוק.

צ'אנוב, שהיה שוערה של דינמו קייב בשנות ה-80, הגיע למכבי חיפה ב-1990 ובתחילת דרכו שבר שיא של ארבעה משחקים ראשונים ללא ספיגה. כמו כן זכתה הקבוצה בהשתתפותו בדאבל באותה עונה כשהוא רושם הישג נדיר של עצירת שני פנדלים במשחק אחד. צ'אנוב התחבב על רבים מאוהדי הקבוצה כשמלבד הצטיינותו בשער, נותר בישראל במהלך מלחמת המפרץ. את הקריירה המוצלחת שלו במכבי חיפה סיים בסוף עונת 92/93.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully